Alla inlägg den 3 januari 2010

Av matilda westlin - 3 januari 2010 23:00

Anton knäppte kort på några sötisar som brukar smyga runt utanför vårat sovrumsfönster :D ååh, jag vill ha en!!



     

Av matilda westlin - 3 januari 2010 20:51


Nämen.. Mina små gullisar vill in på toan.. SÖTISAR     

Av matilda westlin - 3 januari 2010 20:35

Nyår blev toppen.. Jag hade inga förväntningar alls eftersom nyår är SÅ JÄVLA ÖVERSKATTAT men det blev så himla bra.. Kunde inte bli bättre.. Jag ångrar inte ens att jag inte for till åre.. Hur man nu inte kan ångra det 8-)


Jag har iaf jobbat på varenda dag! Men på nyårsafton så var jag ledig.. På dagen åkte vi skoter.. Det var sjukt roligt! Grillade och umgicks med trevligt folk! På kvällen så for vi först till Emma Holmer där hon, Micke, Emma och Offer va :) Det blev gomiddag med massa skratt! Sen for vi vidare till Anna och Jerry där det var super mycket folk! Åt mera gott där, kikade på raketer och drack.. Jag vet inte vart tiden tog vägen men rätt var det var så var klockan runt fem och vi somnade tydligen hemma hos dom.. Haha det var en galen kväll och SÅ JÄVLA ROLIG!! Dagen efter var mindre rolig men jag och Anton stannade kvar och kikade på en film så gullet kunde nyktra till sedan tog vi bilen hem.. Då åt vi massa mat och segade oss..


Sen i helgen har jag jobbat, idag var det jätte lungt så jag kunde gå hem redan vid tretiden :) Lunchade på Charm med pappa sen kom Anton och hämtade mig med sin nya räääserbil :D Vi for hem och hämtade presentkortet på IKEA sen for vi och shoppade två snygga hyllor/skåp till badrummet :) Blev sedan middag hemma hos pappa&agneta :) Min älskade Maja var också där!


Nu har Anton precis dragit iväg till Strängnäs.. Han blir borta hela veckan så jag blir hemma själv, så Maja kommer nog hit och gör mig sällskap :) Imorgon blir det inventering på JC, jag börjar klockan sju så pappa ska skjutsa mig :) Jag har sån tur med skjuts, slipper ta bussen nästan varenda dag.. Även fast Anton har varit ledig så har han klivit upp halv nio varenda morgon och skjutsat mig, voho jag har tur!! Annars när han är borta så är farfar min räddande ängel :)


Nu ska jag ta ut löshåret och ta ett glas vin.. Känner mig sådär mysig och helgsugen nu! Jobbar man som jag gör så finns det inga helger.. Dagarna känns likadana.. Så nu ska jag bara ta det lungt och mysa.. Njuta av vårat nya fina badrum :D PUSSPÅER

Ovido - Quiz & Flashcards