Alla inlägg den 13 januari 2010

Av matilda westlin - 13 januari 2010 23:49

  


Nu har jag suttit och stört mig på en massa onödiga saker.. blä, jag hatar det här!! Nu måste jag iaf hoppsa isäng.. Jag får en massa sms av folk som är ute ikväll.. Jag skulle egentligen vara med på den där Miss World tävlingen på memento ikväll men jag orkade inte.. känner mig inte speciellt peppad heller.. Haha, dessa tävlingar på memento.. Jag har varit med på en, det får fan räcka!! Nu ska jag smörja in mig med brun utan sol, borsta tänderna och sedan gå och sova! hörs imorgon! hej

Av matilda westlin - 13 januari 2010 23:12

Hellu allihopa! Eftermiddagen på JC var seg.. Amanda och Kristoffer var in och surrade med mig en stund, sen kom pappa & farmor dit, Linda var ute i birsta med mamma sin och Elin så dom kom in en sväng och shoppade av mig :D sen tittade även Hampus förbi. Han jobbade också själv idag.. och man behöver verkligen inte vara fler än en som jobbar nu den här månaden.. Det är så dött! Det minns jag när jag jobbade på Cleo, usch vad Januari och Februari är dömånader.. Folk verkar inte ha pengar och ingen shoppar :o konstigt tycker jag.. För jag har massor med pengar just nu och shoppar för fullt :D haha fan vad alla är konstiga!!


När jag slutade så skjutsade pappa hem mig :) jag har sån tur med att jämt få skjuts, bortskämd till tusen! Så jag ska inte klaga ;) For hem och gjorde iordning mat.. Fick några matlådor av pappa :D Så nu har jag kikat på filmen Chocolate, ååh den är så bra! och man blev inte lite sugen på choklad heller.. Tur jag fick en chokladkaka av farmor som jag har käkat upp nu!


Imorgon skulle jag egentligen vara ledig men Fredrik frågade alldeles nyss om jag kunde jobba och jag tackar inte nej till jobb :D Så imorgon jobbar jag igen :) Måste passa på att städa på morgonen imorgon så det är fräscht tills Anton kommer hem så han inte dör av en allergichock utav allt hår som katterna tappar.. Tur jag börjar klockan två så jag har tid på mig :) nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tv sen sova. natti natti

JC

Av matilda westlin - 13 januari 2010 13:13

Nu har jag jobbat klart på bvc.. Mamma och jag for bort till Kubengrillen där vi åt lunch sen vidare mot stan.. Gick på apoteket och på gina tricot där mamma köpte en röd fin kofta :) Nu kom jag precis hem.. Ska ta en snabb dusch sen skjutsar pappa ut mig till birsta :) Fredrik ringde och frågade om jag kunde jobba ikväll och det kan jag ju så klockan två börjar jag :) Känner mig trött men det är bara att bita ihop.. Jag behöver timmarna! vi hörs

Av matilda westlin - 13 januari 2010 07:59

Hellu! Nu har jag nästan precis vaknat.. Jag har ingen matlust och jag är jätte trött.. Tur att det är en kort dag.. Jag har även jätte ont i högra handen idag :( Jag skulle klippa Millas klor förut men jag kunde inte ens lyfta henne.. Det värker hela tiden och jag kan inte lyfta nånting.. weird :s Jag ska ta en alvedon så kanske det blir lite bättre! Nu måste jag göra mig klar och sedan gå iväg till jobbet.. bye

Av matilda westlin - 13 januari 2010 00:15

Idag var det andra dagen som jag såg en unge hade på sig en mössa som liknade en MOROT!! haha, hur gulligt är inte det? :D Det var två syskon, ena ungen hade en morotsmössa och den andra en auberginemössa (stavning?) HAHA, så himla gulligt!! Pappan sa också att det fanns ännu en till mössa som liknade en tomat.. Han hade beställt morotsmössor till hela ungarnas avdelning på dagis, så hade dom fått äta morotssoppa och det hade blivit en "Morotsdag" sa han!! HAHA, det kan inte bli gulligare.. Jag dör!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards