Alla inlägg den 28 januari 2010

Av matilda westlin - 28 januari 2010 21:48

Igår jobbade jag 13-17 :) Shoppade ett par nya jeans från Crocker, en ny serie som heter PEP, jätte fina och en riktig slimmodell :) Sen blev det fyra par strömpor och en blå kofta :) Shoppade ännu mera på lunchen, en brunutansol från h&m, Loreal Sublime Bronze, 169:-, ett ansiktsvatten o rengöring för 98:- och hårsnoddar :) När jag slutade så kom baby och hämtade mig, vi for till Saffran och köpte mat, blev en massa Tapasrätter, så jävla gott! Sen drack vi en flaska vin och kikade på filmen 2012 :) myskväll!


Jeansen!

  


Idag var jag och Anton och kikade på telefoner, hittade en som jag är jätte sugen på att köpa :D och innan jag började jobba så gick jag på DNA och köpte ett par stövlar på halva priset :D kanske dom skönaste skorna jag nånsin haft, snygga var dom också! Sen jobbade jag på till klockan åtta :) Innan jag gick hem så köpte jag en rosa lite längre tröja :D DÖDSFIN!! haha, jag älskar att kunna shoppa hur mycket som helst! Fick världens grymmaste lön den här månaden, viee jag är så glad :D Ska lägga undan lite grann sen resten så ska jag bara roa mig för ;) Tog bussen tsm med Hampus hem, vi missade första sen när andra bussen skulle åka så hade en lastbil fastnat så vi kunde inte komma fram.. Fick stå och vänta läänge.. Tillslut kom vi iväg men då var den en annan buss som fastnat så Anton var gullig och hämtade oss istället :) Så nu kom jag precis hem :) Anton står och lagar middag nu, ikväll blir det kanske en film och massa mys!! och imorgon är jag ledig :D  

Ovido - Quiz & Flashcards