Alla inlägg den 9 januari 2010

Av matilda westlin - 9 januari 2010 20:58

Igår gick vi och la oss ganska sent så imorse var man trött.. Började klockan nio och som vanligt så segade jag på och missade bussen.. Fick väcka upp Anton som låg och sov.. Åh jag tyckte synd om honom imorse.. Gullig som han är så klev han upp och skjutsade mig :D Jag städade och fixade på jobbet innan Fredrik kom dit.. Drack kaffe, målade naglarna och sedan öppnade vi :) Det har varit ganska lite folk hela dagen förutom några timmar efter tvåtiden, då rullade det på med bra folk :D Jag jobbade med Ida och Fredrik men vid tre så gick Fredrik hem och det var bara jag och Ida :D Gick jätte bra! Jag provade massa kläder.. Köpte två snygga tröjor som jag ska prova hemma nu ikväll :D Jag fick ta bussen hem idag och fyfan vad kallt det var.. När jag kom hem så var Jocke och Anton här här.. Jocke tatuerade Anton.. Men dom är långt ifrån klara.. Säkert femton timmar kvar :o Hjälp, den blir stor.. Men fin!! Nu har vi precis skjutsat Jocke till en fest och vi har varit och handlat mat så nu står Anton och kockar.. Det blir kött, klyftpotatis, vitlökssås och en stor god fetaostsallad :D ÅÅh, jag är så hungrig!! Blir en sen men mysig middag :D Gott med riktig mat.. Idag blev det McDonalds till lunch idag igen.. Jag äter där varenda dag då jag jobbar.. Det är sjukt onyttigt och det blir dyrt så jag måste verkligen börja ta med matlådor.. Jag har iaf en ny favorit av hamburgare.. Minns inte vad den heter men det är en tacohamburgare.. Tacochips och tacosås i :D Den är så himla god!! Min nya favorit! Men nu är det slutätit där.. Så känns det iaf nu, kanske inte imorgon.. Haha!!


Ikväll blir det lungt, jag jobbar imorgon med! Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards