Alla inlägg under november 2009

Av matilda westlin - 23 november 2009 19:45

Nu har jag städat undan här hemma, tänt en massa ljus och lagat mat :D det blev wok med både kyckling, fläskfile och massa wokgrönsaker plus ris och en vit sås :D mums! Jag gjorde även maten extra stark idag, det älskar Anton! Moa med :D åh jag saknar henne så jävla mycket!!


Jag har inte hunnit göra nånting med håret men det skiter jag i.. Kanske hinner senare eller imorgonbitti.. Anton kommer iaf strax hem, Erik skulle följa med han och dom skulle greja med skotern :) och eftersom Erik ska hit så passar även Jenny på att följa med honom så hon kommer hit och joinar mig en stund :D ååh mysigt! Jag är surrsugen :D

Av matilda westlin - 23 november 2009 16:42

Ja, imorse var jag såå stressad! Men när jag kom till jobbet så var det redan massa barn i väntrummet så det var bara att börja jobba.. Lika bra så man inte fikar och tar det lungt, då blir man bara ännu tröttare.. Vid tolv då vi hade lunch gick jag, mamma och Carolina ner till Barista där vi åt lunch :) Mysigt! Drack min älskade vaniljlatte efter maten så då piggnade man till och var redo för nästa pass ;) Då blev det lite mindre barn och tur var väl det för vaccinet tog slut.. Många sura miner när vi berättade om läget.. Men det var bara att vara trevlig tillbaka så vi hade ett möte i slutet av dagen sen skjutsade mamma hem mig så nu är jag hemma! Anton kommer nog hem senare ikväll så jag ska fixa maten och om jag orkar så ska jag ta ut mitt löshår :) Det är massa tover så det behöver sättas om och ikväll är nog ända kvällen jag kommer ha tid annars är det jobb till sent på kvällarna resten av veckan.. Så nu ska jag sätta lite fart här hemma! Jag har även fått en massa beröm idag, det är sååå roligt :D Man blir jätte glad och ännu mera peppad att jobba :) Skriver nått mer sen!

Av matilda westlin - 23 november 2009 08:42

Både mamma och jag hade kollat fel på chemat för BVC, hon ringde mig imorse och sa att vi skulle vaccinera hela dagen.. Så jag börjar nio istället för ett som vi trodde, men jag ska gå dit till halv tio.. Det var okej, jag är så himla trött! Slutar fem idag! Skriver nått då!

Av matilda westlin - 22 november 2009 22:06

Nu ska vi kika på Paradise Hotel, haha Stefan är såååå lik Anton!! HELT SJUKT!!

  

   

Av matilda westlin - 22 november 2009 21:47

Söndag idag! Men jag har inte haft någon helg.. Det känns iaf inte som så. Jag har hela tiden trott att det varit vardag eftersom jag jobbat hela dagar hela helgen.. Nio timmar idag, samma igår och nått liknande i fredag.. Vi har även haft jeansrea så det har varit smockat med folk och vi har bara varit två som jobbat, väldigt kaos! Plus att i går krånglade kortapparaten så det gick inte att ta kort, ingen bankomat i hela birstahuset funkade heller så det blev bara tok av allting.. Men annars har det gått bra.. Jag har kommit in i jobbet väldigt bra nu :) Det är skit roligt! Jag mäter numera upp jeans och hjälper kunder med jeans, går faktiskt super bra! Kassan är klockren och jag älskar att hjälpa kunderna :D Jag har världens bästa jobb :) Har även lärt känna massa nya folk, bla en tant och en farbror som jag ska vara kattvakt åt :D ååh, dom ska även bjuda hem mig och Anton till dom, haha gulliga! Jag fick också kattvitaminer av dom som dom gick och köpte åt mig, ååh älsklingar! Man blir så glad utav trevliga kunder :)


På kvällarna har jag inte gjort speciellt mycket, jag har inte orkat.. Jag har kommit hem sent så det har bara varit mat och sen gå och sova.. Men det har funkat bra! Det blir mycket pengar :D synd bara att jag inte får nån lön nu i November.. Pengarna kommer istället dan innan jul men det blir perfekt ändå :D Jag har även shoppat ganska mkt på Jc, bla det jag tagit bild på nedanför :D


Nu, idag söndag så for jag & Anton hem till pappa efter jobbet och käkade :) Mysigt! Sen nu är vi hemma, Anton är nere och pysslar med skotern, ny skotern hans :D ÅÅH DEN ÄR SÅ FIIIIIIN!!! Jag vill ha snö nu så vi kan ut och åka, fan vad roligt :D Imorgon börjar jag klockan ett på BVC och det ska bli så otroligt skönt att få sova ut! Det behöver jag! Så nu ska jag kika på Paradise Hotel och bara mysa med min baby sen blir det natti! Pussshej




Av matilda westlin - 22 november 2009 21:20

Såhär bra var ljusen från butiken Granit.. Vi hade tänt ljuset max tre gånger sen säckade det bara ihop och förstörde soffan :S helt sjukt!! Det går verkligen inte att få bort all sterin.. och hemförsäkring skulle inte täcka heller.. Fan vad irriterad man blir! Pissljus.. Affären har även lagt ner så man kan inte gå tillbaka och berätta vad som hänt och kräva nån slags ersättning eller nått.. FAN!


  


  



Av matilda westlin - 20 november 2009 23:30

Nu har vi ätit, kikat dom sista minuterna på Idol, ätit godis så nu är det dags att gå och sova.. Alldeles för sent egentligen. Åh jag kommer vara trött imorgon :(

Av matilda westlin - 20 november 2009 22:15

JAG HINNER INTE MED MIG!! Kom precis hem, har jobbat hela dagen, varit och handlat och nu snart ska vi äta middag.. Sådär halv elva på kvällen, haha helt sjukt! Jag är så ovan att jobba dom här tiderna :o Men det är kul också! Jag äskar mitt nya jobb, mina arbetskamrater, kunderna.. Ja allt :D Jag har även haft öppning med Fredrik idag :) Gick kanon! Igår jobbade jag från tio till sex, var och åt lunch med Hampus.. Blev världens största kebabpizza plus sås medans Hampus åt en mini med ingenting på.. Haha, smalt! och idag blev det mcdonalds, likaså imåndags! Nyttigt liv!


Justja! Jag var även med på tävlingen på Memento i måndags.. Jag hade bestämt mig för att stanna hemma och ta det lungt eftersom jag hade stängning så jag kom från jobbet halv nio men då ringde Hampus & chefen till mig och tjatade tusen gånger.. Mutade med ett vipkort så jag for dit ändå.. Snabbt in i duschen, stressade som en dåre, var sjukt less och jag var så jäkla trött.. Haha det var helt sjukt! Jag var så jävla less! Lyckades iaf fixa till mig någorlunda.. Tog på mig en kort tajt klänning som jag köpt på JC samma dag sen följde Anton med mig ner till Memento.. Där fick vi träna några steg, gå visningen sen gick tre vidare däribland jag ;) HAHA, jag gjorde fel hela tiden och var svin nervös men det gick bra! Vid ett kunde vi åka hem.. Åh jag har världens bästa pojkvän!! Att han ställde upp att skjutsa och följa med mig ner med tanke på att han skulle upp och jobba sex på tisdagen.. Åh jag älskar dig mitt hjärta! Vi somnade påengång när vi kom hem!


Näää, nu måste jag äta.. Sen gå och sova! Jag lånade även med mig några par jeans hem idag, tre stycken så jag lär väl köpa alla! Haha, jag blir helt tokig i alla kläder.. Skriver mer imorgon! Bye

Ovido - Quiz & Flashcards