Alla inlägg under november 2009

Av matilda westlin - 13 november 2009 10:34

Av matilda westlin - 12 november 2009 22:15

Det blev en mysig kväll, vi åt maten, drack ett glas vin, har kikat på Mammas pojkar, Lyxfällan och bara myst :) Nu ska vi hoppa i säng.. Hoppas jag kan sova länge imorgon, jag börjar inte förrns klockan två :)


  


  

JC

Av matilda westlin - 12 november 2009 18:38

Hellu! Nu är jag hemma efter en super rolig dag på Jc :) Som jag skrev i förra inlägget, JAG STORMTRIVS!! Det är så roligt att vara där :) och idag har jag sålt mina första jeans ;) Jag är fortfarande väldigt snurrig när det gäller jeansbiten men som Fredrik och Nina säger, det kommer.. Bara jag är med och lyssnar, tar kunder osv :) Det är sant! Men jag som knappt vet hur man trär en symaskin.. Heter det ens så? Trä en symaskin? haha ja, ännu en bit som gör mig snurrig.. Men jag har tränat på ett par långa jeans idag, sytt upp dom på längden så nu blev det ett par shorts ;) Det går bättre och bättre men att göra åt en kund får vänta ett tag! Jag ska jobba imorgon med! Det ska bli superkul! 14:00-20:00 :) Sen måste jag shoppa lite mera kläder.. Jag måste ha nya jeans och det ska kika på imorgon :)


Anton kom och hämtade mig på jobbet, åh han är alltid lika fin och jag blir så glad när jag ser honom! Jag är så kär så jag vet inte vad jag ska ta mig till :) Min älskling!


.. Vi for iaf och handlade! Sällan man småhandlar.. Jag hatar det! Dyrt och man köper bara det som behövs för dagens middag.. Måste ta en storhandling framöver.. Det är bara det, när ska man ha tid över?? Men nu ska vi alldeles strax äta.. Jag har bara ätit en smoothie idag så jag är svin hungrig! Jag fick välja mat idag så det blev klyftpotatis, kött och en sås som bara Anton kan göra :) me like. Anton är ledig imorgon så han har blandat en colagrogg :) Jag ska ta ett glas vin, äta mat och bara mysa ikväll! Det är mammas pojkar på tv vid åtta eller nio? Jag minns inte.. Men det ska vi kika på :) Jag älskar kvällarna, tiden man får tillsammans är verkligen guld värd! Kyss

Av matilda westlin - 12 november 2009 09:30

Godmorgon! Idag är jag hostig och hängig.. Men jag ska iväg till JC och vara där idag! Ska bli skit roligt :) Innan, ska jag ner på Apoteket och hämta ut min hostmedicin, Ipren och Alvedon som jag fick utskriven av en doktor på vårdcentralen igår.. Roligt att man lever på värktabletter :o Jag läste Sundsvalls tidning nyss att det stod att unga tjejer äter så mycket tabletter och att det inte var bra.. Fast det visste man ju redan men det går inte att vara utan.. Då skulle jag bli sängliggandes för gott.. Haha helt sjukt! Men thats life! Nu ska jag göra mig klar, gå ner till stan och sedan ta bussen ut till mina gulliga arbetskamrater på JC :) Jag stormtrivs där :D skriver mer ikväll! bye


Förresten, som ni kanske ser så har jag bytt design och namn här på bloggen Flört

Av matilda westlin - 11 november 2009 18:45

Vi har inte plats!! Ska istället satsa på nått slags skåp som man kan ha alla våra grejer i eftersom vårat badrum är så litet, vi behöver mera plats och vi använder aldrig den här tvättmaskinen.. Den är bara ivägen just nu! Så behöver nån en tvättmaskin så köp våran.. Den är liten och snygg, fungerar hur bra som helst!! Nästan oanvänd!


    

Av matilda westlin - 11 november 2009 16:44

Vad roligt det är att få kommentarer på bloggen.. Jag har ganska många läsare varje dag men inte många som kommenterar 8-) Jag tyckte iaf att det var jätte roligt att jag fick en kommentar av en kille som hade sett mig på Jc i måndags och som hade kommenterat och frågat om det var jag. Skit roligt tycker jag!! Börjar kommentera mera Cool PUSSPÅER!

Av matilda westlin - 11 november 2009 16:25

Hellu!! Idag har jag jobbat på bvc.. full fart och jag blev helt slut men barnen är ju bara sååå gulliga!! Jag vill ha en egen unge :D haha man blir så sugen alltså!! Jag har haft världens hosta idag så efter att jag slutade vid tolv så var det tänkt att jag skulle ut till Jc och jobba men jag fick ringa och säga att jag inte kunde komma.. Det känns inge roligt att stå och hosta bland alla kunder.. Jag ska få utskriven hostmedicin imorgon så då blir det bättre! Jag var iaf och åt lunch med mamma och morfar idag på Viktoria :) mysigt!! Dom har så god mat där! Jag gick sedan på banken och fixade med några papper.. Sen vidare till Ica där jag köpte mat och sen en sväng förbi apoteket där jag köpte en flaska ShiSan, sånt där som man blir piggare av.. Man ska ta två små doser varje dag så blir man tillslut mycket piggare.. Jag har testat det förut och det funkar så nu känner jag för en sån kur! Det rekommenderar jag om man känner sig trött hela tiden även fast man går och lägger sig i tid osv.. Kostar ca 139:- på Apoteket :) Jag gick även hem en sväng till mormor där jag badade och drack kaffe! Fan vad jag vill ha ett badkar hem hit.. Jag ringde precis till Anton och tjatade på han att vi skulle slita ut duschen och sätta in ett badkar.. Det kommer dock bli väldigt litet men det skiter jag i.. Badkar som badkar!! loveit.


Veckan har flytit på bra.. Jag jobbade på bvc i måndags, lunchade på 1891 med mamma, tog sedan bussen ut till birsta till Jc där jag jobbade fram till klockan fem :) Sen hem och fixade maten och på kvällen var jag och Anton helt död! La oss jätte tidigt..


Tisdag, igår så tog jag bussen med Hampus ut till birsta.. Jobbade på fram till tolv sen kom Tomas och skjutsade mig till mamma.. Vi käkade lunch och sedan började vaccinationerna :) När vi slutade vid fem for vi och handlade mat på Coop och så skjutsade mamma hem mig. Kikade på desperate på kvällen sen gick vi och la oss.. Jag shoppade även ett grått linne och en lång svart, ganska enkel kofta på Jc :) orkar inte fota kläderna..

Av matilda westlin - 9 november 2009 21:45

  


  

Ovido - Quiz & Flashcards