Alla inlägg den 5 juni 2009

Av matilda westlin - 5 juni 2009 17:54

Vilket jävla piss det är med allt alltså! Jag orkar inte.. När allt äntligen är så jävla bra och jag är gladare än någonsin så kommer du och förstör.. Jag blir så fruktansvärt less. Tack, tack, tack som fan hurru du! Du lyckades alltid med dina mytomantag att förstöra för mig och gjorde även denna gång. Du lyckas tamefan med allt du, helt otroligt. Hoppas du är nöjd nu, du kan du!

Av matilda westlin - 5 juni 2009 16:15

Nu har jag börjat fatta att jag måste ha ett jobb, bra matilda.. Jag är i god tid! Helvette alltså.. Jag har suttit och kikat överallt på hemsidor på jobb men jag fattar nada! Piss också! Jag har jobb fram till Juli sen har jag ingen aning alls om vad jag ska göra. Shitt, jag får panik. Vart kan jag jobba? Vart finns det nått ledigt jobb?

Ovido - Quiz & Flashcards