Alla inlägg den 25 juni 2009

Av matilda westlin - 25 juni 2009 14:06

När Danne, ända grannen under 50+ klagar på att jag dunkar musik på morgonen då är det illa, haha! Även igår när han kom hem så fick jag ett sms där det stod; "Här luktade det hårprodukter och spelades fjortispop.. Lugna ner dig nu, haha!"


Han är så jävla skön min älskade granne :D och duktig, han var uppe tidigt och tvättade imorse när jag gjorde mig klar för att gå ner mot stan, klockan var liksom nio på morgonen :) Duktiga du. och mitt hår blev rätt okej, väldigt oranget i hårbotten men äh vem bryr sig? ingen har dött av att vara morot ett tag ;) Moa är ju min andra grönsakshalva så jag är nöjd och glad ja ;) haha! Idag är jag och Maja själva på Cleo :) Hon och farmor gick precis iväg och köpte glass åt oss, mums! Jag som skulle vara nyttig :o huh, går ju bra.. 


och grattis Moa & kicken på tio månaders dagen ;) <3


Ovido - Quiz & Flashcards