Alla inlägg den 30 juni 2009

Av matilda westlin - 30 juni 2009 16:40

Jag fick gå hem från jobbet idag.. Antingen är det för att jag druckit för dålig med vatten.. Eller så är det mensen eller kanske t om baksmällan, jag mår iaf jävligt dåligt! Känner mig hängig och har så jävla ont i magen :( Sjukt ont! Mamma skjutsade hem mig efter att jag sprungit på stan en snabbis med Maja.. Hon köpte ännu en till hårfärg.. Nu ska tjejen bli mörkhårig igen.. Herregud vad hon håller på med den där jävla färgningen.. Du är snygg som du är gumman ;) Jag köpte en mascara på h&m sen drog jag hem. Så nu är jag hemma.. Ska gå ner och käka med pappa vid sex så nu innan ska jag lägga mig och vila ett tag.. Blir nog ingen gf för mig ikväll.. Jag orkar inte och mitt illamående sviker nog ikväll.. sorry tjejer men jag måste bli bra så jag kan gå alla andra dagar och då blir det hårt!! Kul som satan :D


Jag måste även passa på att berätta om mitt paket som jag hämtade ut igår.. Haha jag dör! Jag har beställt en bikini och ett par klackisar från Nelly.com och igår fick jag en avi där det stod att jag kunde hämta ut det.. Det konstiga var att det stog mammas namn på avin men vi tog förgivet att det var mitt nellypaket, priset var exakt som det jag skulle betala.. Vi for iaf och hämtade ut världens största paket, var lite konstigt att det var så tungt och stort eftersom jag bara beställt en bikini och ett par skor liksom men jag tog hem paket.. När jag kommer hem och öppnar det så är det kastruller i paketet, HAHA jag höll på att dö! Ringde mamma påängång och hon höll på att skratta ihjäl sig.. Då har hon för flera veckor sen beställt ett gäng kastruller och glömt bort det så det var hennes paket, hahaha.. Det sjuka var att det var exakt samma pris som på mitt paket, haha sjukt! Så nu har jag massa kastruller hemma hos mig ;) Undra när mitt riktiga paket kommer? Hoppas snart!!


bilder; Maja & Jag hade tråkigt på jobbet idag.. my new stile ;)

Ovido - Quiz & Flashcards