Alla inlägg den 16 juni 2009

Av matilda westlin - 16 juni 2009 09:58

Igår jobbade jag från öppning till stängning, skit kul! Blir nog en likadan dag idag, jag var riktigt tidigt imorse.. Patrik och jag gick hemifrån han vi halv tio så jag var här tjugo i :) känns skönt, inte stressa som alltid annars.. Nu har jag precis öppnat, sitter här med största vaniljlatten som jag köpt hos grannen, Evolet :) Riktigt mysigt fik! Maja kommer hit vid elva och då ska det bli spännande att se hennes hår, vi försökte oss på en avfärgning, blekning och åter färgning på hennes hår igår.. Det skulle bli ljust men icke.. Det blev först oranget, fast det tyckte jag var snyggt! Men inte Maja & Fredrik så hon färga det igen till nån lite guldigare färg men det blev typ ingen skillnad sa hon så ska bli spännande att se idag.. Kanske jag kommer jobba med en liten morot idag ;) haha söt! Hon fyller iaf år om fyra dagar och det ska bli så mysigt, dan innan är det midsommar också :) Vad ska alla göra då?

Ovido - Quiz & Flashcards