Alla inlägg den 24 juni 2009

Av matilda westlin - 24 juni 2009 21:17

Helvette vad den här kvällen har gått snabbt.. Jag har varit på middag hos pappa med massa gamlingar, haha mysigt faktiskt ;) Vi satt ute och jag tog med mig lilla Milla så hon fick vara ute en stund :) Sen skulle pappa skjutsa hem mig på moppen så jag tog Milla i famnen och så for alla tre upp till mig, haha måste ha sett roligt ut med en katt på en moppe ;)


Nu sitter jag med hårfärg i hårbotten, ska färga utväxten.. Det ser ut som om att det blir oranget, hoppas verkligen inte slingorna förstörs men det tror jag inte. Det ända som kan bli fel är att det kan bli oranget som fan, haha tänk om jag ser ut som en morot imorgon ;) Äh det kommer nog bli bra, får se när jag sköljer ur färgen.. Jag ska gå och sova tidigt ikväll, eller iaf försöka. Ska upp tidigt imorgon..

Av matilda westlin - 24 juni 2009 17:30

Hej igen! Nu på lördag så firar stadshuset 2år för deras nattklubb och jag fick fyra vipbiljetter nu utav Andreas där det ingår tilltugg och dryck ;) as kul! Så jag snackade precis med Moa och hon hade också fått en biljett av Cilla så på lördag blir det stadshuset :D Jag har dock tre biljetter över så är det nån som är sugen? Tror jag kan fixa fram fler också :)

Av matilda westlin - 24 juni 2009 15:42

Imorse var jag så jävla trött.. Tur mormor hade möte imorse så hon kunde öppna :) Jag fick sovmorgon och började kl tolv istället för tio :) Hade tänkt att gå upp tidigt och färga håret, städa och gå ut med Milla en sväng men jag hann inte med nånting faktiskt.. Haha stressade som en dåre istället och gick ner med mamma till stan :) Hon skulle käka på stan så vi gjorde sällskap :) Så nu är jag här och jobbar.. Det är helt dött på stan idag :o Var in till grannen och köpte en islatte till mig och en chokladboll till Maja ;) haha sötan är så go! Min lilla gumma!


Idag trodde jag att jag skulle sluta tre så jag och Moa hade planerat att laga middag och äta efterätt och bara mysa ikväll men det går ej.. Mormor ska ut till stugan så jag har stängning idag. Sen ska jag på middag hemma hos pappa med Hampus mormor & morfar.. funny funny :o uuuh!! aja, får se vad jag ska göra ikväll.. Måste städa och boka tvättid men det kommer jag förmodligen skjuta upp igen.. bajs också! Hatar städning.. Får göra middagen med Moa på fredag istället kanske? ååh mysigt :D my best <3

Av matilda westlin - 24 juni 2009 15:33

Jag, Moa och kicken dog åt tommys jävla skratt igår, hahaha

Av matilda westlin - 24 juni 2009 01:38

Idag precis innan jag skulle stänga så kom Moa och hjälpte mig :) Vi gick sedan bort till h&m och köpte en hårfärg. Jag har fått utväxt och den måste bort innan jag får panik.. Hoppas jag inte förstör mina nya slingor bara :o uuh, vågar jag göra ett försök med färgningen?


Efter det gick jag hem och åt middag och sedan ner till stan igen, ner till Patrik. Vi surrade lite grann och så hämtade jag lite grejer jag glömt kvar där. Gick därifrån vid nio och då mötte Moa mig så gick vi till henne och kicken :) Så där har jag varit resten av kvällen :) Vi har haft supermysigt, kicken for och handlade godis och hyrde film, Moa kokade kaffe och poppade popcorn ;) ååh, sötisarna! Sen satt vi och surra, satt ute på balkongen och sjukade oss med alla jävla skämt som jag inte fattar vart dom kommer ifrån, haha jag har så jävla roligt när jag är med Moa så det är inte sant! Vi blir helt jävla galna tsm, skrattar och kommer på dom mest konstiga sakerna :D Kicken är jävligt rolig han med så ikväll har vi bara skrattat och fjantat oss ;) Vi såg även där nya bröllops filmen, uhh minns inte vad den heter.. Men vi surrade mest under hela filmen ;) och nu har jag precis kommit hem. Dom skjutsade hem mig, eller kicken gjorde.. Moa & Jag har ju inte nått körkort än, som sagt.. haha :D Så nu är jag hemma.. Klockan börjar bli mycket, jag måste gå och sova.. Jobb imorgon! god natt påer

Ovido - Quiz & Flashcards