Alla inlägg den 8 juni 2009

Av matilda westlin - 8 juni 2009 19:53

Idag är det måndag och jag har jobbat hela dagen :) Det har varit skit kul, full fart med folk och riktigt trevliga kunder och då blir man verkligen på bra humör! Jag fick även passa en kunds hund en stund, åh jag verkligen älskar djur, skulle kunna göra vad som helst för dom :) Småhjärtan!


Helgen var iaf riktigt skön.. På lördagen efter att jag och Linda slutat jobba så kom Lisa och hämtade oss, då for vi ut till citygross och handlade massa kött, chips, godis och annat gotta sen for vi ut till stugan :) Där blev det grillning, vin, massa surr och så satt vi uppe sent och bara myste. Fyfan vad vi hade det mysigt, avslappnat och skönt att åka iväg och bara va. Sov i våran lillstuga och där hörde man hur vågorna och fåglarna lät, så jävla mysigt :) Vi somnade sent och jag vaknade av att Linda och Lisa låg och surrade :) Vi gjorde iordning en stor god frukost sen la vi oss på en filt på gräsmattan och åt glass som mormor köpt åt oss :D Vid tre for vi in till stan och solade sen tog jag och Linda ett varv runt sidsjön :) Åt middag med mamma sen kom alecks och lämnade två linnen som jag glömt hos honom och efter det drog jag ner till Patrik och sov över där :) Hur mysigt som helst! 


Nu sitter jag och dricker kaffe, väntar på att Moa ska äta klart sen ska jag gå och möta henne :) Vi tänkte ta en prommis och surra lite :D Pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards