Alla inlägg den 17 juni 2009

Av matilda westlin - 17 juni 2009 17:09

En timme kvar sen slutar jag :D Då ska jag upp till södermalm och göra om mina naglar :) ååh, skönt skönt! Dom kommer bli sjukt långa, så jävla snyggt! Fast det tycker bara jag, haha.. Jag har även fått en ny svart skinnjacka och tre så jävla söta klänningar idag :D ååh, jag är glad, lalala! Jag längtar som fan tills jag ska få testa allt :) nä ska förbereda så jag kan dra så fort jag stänger.. Pusspåer

Av matilda westlin - 17 juni 2009 16:03

Hjälp vilken jobbig morgon! Det gick inte att kliva upp, jag hade öppning på Cleo men kände ändå ingen stress så jag låg och snosade ända tills klockan hann bli tio över nio :o Så upp fort som en dåre, hann bara klä på mig, måla ögonen och sen springa ner mot stan.. Var så jävla stressad så jag tog t om en cigg påvägen ner :o Shit, jag röker inte ens! Bra av mig, nej! Men jag hann till klockan blev tio så jag öppnade och gjorde mig sedan iordning här på jobbet :)


Igår for jag hem till lägenheten men först så for jag & pappa o storhandlade mat sen hem till mig och satt upp min fina "humbala" som jag kallar det ;) haha, typ ett indisk eller afrikanskt ansikte typ, as snyggt! Älskar såna grejer, indiska är min favoritaffär, helt klart! Gjorde även iordning världens största sallad med allt möjligt i som jag tog ner till jobbet idag :) Och så kom Moa & Kicken förbi igår och lånade en film av mig, tog sedan ett bad och bara tog det lungt :) Somnade sjukt sent, uhhh inge bra!

Ovido - Quiz & Flashcards