Alla inlägg den 29 juni 2009

Av matilda westlin - 29 juni 2009 17:11

Nu har jag fått ett simkort av Jens och fått låna en mobil av pappa så nu kan jag nås igen ;) apskönt! Jag har haft damp utan telefon.. Men numret är iaf 073-0735940! Har själv inga nummer så hör av er ni! Nu ska jag hoppa in i duschen, bye

Av matilda westlin - 29 juni 2009 10:43

Nu är jag här på Cleo. Jag kom ner i tid och det gick bra att öppna, tack som fan! Även att jag vaknade precis en minut innan väckarklockan ringde.. Usch, har legat och varit spänd hela natten, rädd att jag inte skulle vakna i tid.. Men det gick bra :) Jag har även kommit på att jag har en gammal 3 telefon som jag skulle kunna använda men jag vet fan inte hur man låser upp den? Om det ens går.. Jens kommer hit om ungefär en timme så ska han hjälpa mig. Åh, jag försöker även få tag i Moa men att hitta hennes nummer var det svåraste jag gett mig in på.. Hör av dig gumman!!

Av matilda westlin - 29 juni 2009 08:02

Godmorgon! vad konstigt att vakna till en väckarklocka.. Fan vad jag känner att jag vill ha min telefon nu, usch det här funkar inte.. Fick gå upp till Danne igår och låna hans mobil för jag var tvungen att ta reda på koden till Cleo, usch man blir så jävla handikappad! Jag ska iaf jobba idag.. Jag är grymt trött så det känns bara jobbigt.. Men nu ska jag göra mig klar och dra sedan ner mot stan.. skriver mer sen!

Ovido - Quiz & Flashcards