Alla inlägg den 9 juni 2009

Av matilda westlin - 9 juni 2009 23:05

Ja nu är det redan tisdagkväll, imorgon är det onsdag och då ska hela klassen hem till Malin och grilla o fixa lastbilen sen blir det en liten utgång :D och på torsdag smäller det, fullproppad dag med studentfirande och dagen kommer bli så helt jävla underbar! Kommer min snygging på min mottagning så kommer dagen att bli ännu mera perfekt, uuh hoppas hoppas! Jag har ialla fall jobbat hela dagen sen blev det en moppetur upp till pappa, haha den där jävla moppen går och går den.. Åt middag och planerade lite inför studenten, kikade även på lite bilder osv :) Sen skjutsa pappa hem mig, han frågade om jag ville köra, liksom träna inför körkortet.. Men jag orkar inte, jag bryr mig inte om det längre.. Jag ger upp, behöver det ändå inte. Nog för att det skulle vara skönt att ha men ääh.. Inte nu!! bye bye..


Jag har även hunnit med att umgås med Moa ikväll, vi har snackat en massa som vanligt och jag hoppas vi kommer umgås mycket i sommar, det kommer bli grymt! Hon är grym, jag är grym, vi är grym tillsammans och har så jävla kul! Kan det bli bättre? uuh, jag tror inte det! Det kommer bli en härlig sommar iaf och jag kommer nog vara ledig typ hela juli/augusti :) Ända problemet är pengarna? Men det tar jag då.. Nu orkar jag inte bry mig om det heller.. Ska iaf ta och göra en ansiksmask och hoppa i säng snart, jobb på Cleo imorgon :) goodnight


Justja, imorse sa mamma att jag hade fått ett brev så jag öppnade det och då var det ett jätte fint kort där det stod "grattis till studenten, många kramar susse & lotta" ååh, det är min faster och min kusin Lotta som jag typ aldrig träffar :/ Så jag blev jätte glad och tycker att det var skit kul att dom skickade ett brev, det låg även ett presentkort på h&m där :D ååh, gulliga ni, tusen tack :D 

Av matilda westlin - 9 juni 2009 17:18

Igår gick jag och mötte Moa så vi gick till Två Bleka för att sola men där var det så jävla mycket folk så vi gick bort till Bling istället, la oss i varsit liggsolarium och solade sen när vi kom ut så höll båda på att garva ihjäl oss och såklart skrattade vi åt samma sak. Haha, "Luxura, its your body" Jag vet, vi har världens sämsta humor men vi har verkligen dökul tsm :D Efter solningen så tog vi en prommis upp till sidsjön där vi tog ett varv, pratade i mun på varann hela tiden, haha gullfia! Sen kom Kicken och hämtade oss, jag fick skjuts hem och sa hejdå till gullparet ;) Blev en stund framför tvn med mamma, fikade och gick sedan och la mig :)


Idag åkte jag med mamma ner till stan sen har jag jobbat hela dagen ända tills nu :) Halv sex kommer pappa och hämtar mig då ska jag hem till honom och käka :) Sen ska jag förmodligen träffa Moa en sväng och så vet jag inte hur jag ska göra ikväll.. Vi ska ha klassfest ikväll, skulle vara skit kul att vara med men jag ska upp och jobba tidigt imorgon och det misstaget gör jag om gång på gång, så jävla hemskt att jobba dan efter.. För drar jag ut går det inte att ta lungt, det blir alltid ett jävla röj, haha men kul är det! Så vi får se hur jag gör. Ska iaf först hem till pappa och käka :) 

Av matilda westlin - 9 juni 2009 16:20

Åh igår berättade Maja om att hon och mamma hade hört världens smäll i fönstret vid vårat vardagsrum.. Dom hade gått ut och kollat och sett en liten fågelunge som hade flygit rakt in i fönsterrutan :( Maja gick ut med Elviz sen när hon kom tillbaka så var det en massa kråkor som stod och pickade på lillstackarn, hon skrämde iväg dom sen såg mamma & Maja att fågeln blödde ur munnen så mamma tog på sig ett par handskar och la han i en skokartong där vi gav han vatten och en sån där rund fågelmatsgrej. Vi la han under bordet vid våran altan så att ingen äckelkråka skulle komma åt honom.. Han låg där och hostade blod och det rann nån vätska från honom :( åhh, jag höll på att dö när jag såg han, fick as ont i hjärtat, åh lilla vännen! Jag är världens djurvän så jag hatar sånt här.. Men iaf vi lät han ligga i kartongen och vila ett tag. Sedan när jag och Maja kommer ut så är han död :( Åh fyfan, stackarn :/ jag hatar sånt här, han var bara en fågelunge, åh jag tycker det är jätte hemskt :(

Ovido - Quiz & Flashcards