Alla inlägg den 15 juni 2009

Av matilda westlin - 15 juni 2009 13:35

Hellu! Idag hade jag öppning på Cleo, ansvar, ansvar ;) Sen har jag hunnit med att vara på arbetsförmedlingen också, tacka som fan att hampus också var där.. Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra där så jag satt mig och väntade på ingenting liksom, haha men då skulle man sätta sig vid en dator för att skriva in sig där.. okej, bra koll, uhuhuh!! Men det gick iaf bra, ska dit imorgon med mina betyg, arbetintyg och sånt :) Sen åkte jag in till stan med Hampus och då gick jag och köpte tackkort till som jag ska skicka till alla som uppvaktat mig :) Sen tog jag och slog till på en almanacka också, haha vuxenpoäng, vuxenpoäng ;) Tog och gick förbi Patrik också, surrade med Jessika ett tag sen drog jag tillbaka hit :) Nu blir det jobb, Maja är här och hjälper mig så mormor kan vara ledig så nu är jag bossen, haha :D pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards