Alla inlägg den 23 juni 2009

Av matilda westlin - 23 juni 2009 16:26

åh, det är så varmt och skönt ute :D Hoppas det blir såhär till veckan också då det är gatufesten :) Jag tycker egentligen att det är jävligt överskattat med gf och i fjol så gick jag varje dag men såg inte en ända artist, haha fattar inte vad jag höll på med men jag missa fan allt! Men i år så ser jag framimot det som fan och förfesterna med tjejerna kommer bli grymma :D åh vad kul vi ska ha brudar ;) peppa!

Av matilda westlin - 23 juni 2009 13:08

Jobb som vanligt idag :) Sen ska jag nog träffa Moa en sväng ikväll, jag är sjukt sugen att gå runt sidsjön så vi tar nog ett varv ;) Måste också hem till Patrik innan och hämta min kofta..


Igår vid halv fem for jag och mamma ut till Mediamarkt och köpte min dator, vie vilken snygg jag fick :) En likadan som Lisa har ;) Compaq heter den och verkar skit bra! Jens ska få komma och installera allt som ska installeras så fort han frisknar till.. Var även och handlade en massa mat i skönsberg igår sen kom Hampus till mig, vi åt glass som vanligt (ett sexpack) haha eller hur Moa? ;) Satt och kikade på datorn lite grann och Hampus tyckte också den var grym! Men han blev nog döless på mig, satt och spela min nya favorit låt i två timmar, haha jag baaaa älskar låten ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards