Alla inlägg den 26 juni 2009

Av matilda westlin - 26 juni 2009 16:00

Vilken jävulskt varm dag, helvette vad skönt! Jag vill bara ut och åka båt, sola och bada men nej jag jobbar ja.. haha men jag ska inte klaga! Jag fick iaf sluta tidigare så nu är jag hemma. Har precis gjort en ansiktsmask, ska alldeles strax gå ut och sätta mig i solen med Milla sen vid sex ska jag och mormor gå och käka på nån uteservering :) Blir nog Invito eller Svenssons :) Mysigt! Sen ikväll ska jag på bio med Lisa & Johan. och justja, idag kom en tjej in med sin hund och frågade om jag kunde passa den medans hon skulle till frissan och ni vet ju hur jag är med djur.. Jag bara älskar dom :D Så jag passade hunden i två timmar ;) haha, var ut med han en sväng till parken, då pissade han på mig :o mindre gulligt.. men annars gick det bra ;) Hampus kom även till mig och käkade lunch :) Tog några bilder på vovvisen så ni kan se hur söt han var, även lilla tröjan han hade :D

Av matilda westlin - 26 juni 2009 10:50

Igår var jag och Hampus nere och käkade hos pappa sen blev det storstädning! Pappa hjälpte mig, haha helvette vad han klagade på allt.. Enligt han så såg det ut som en svinstia hemma hos mig medans jag själv tyckte det var jätte städat och fint! Men t om han blev nöjd tillslut och då snackade jag med Danne i telefon ett tag, han och hans kompis skulle ner och ta en öl på stan och jag skulle hänga med. Tog först en tur ute med Milla men sen blev det ändrade planer, jag skippade att dra ner till dom pga av en anledning.. Så det blev att jag bara var hemma och kikade på tv istället, haha kul tjej! Skulle egentligen till Maria också men det körde ihop sig för henne så jag inte kunde komma :/


Imorse var det tur att mormor ringde och väckte mig, jag minns inte ens att jag stängde av väckarklockan när den ringde.. Men jag kände redan igår att jag var så himla trött så jag ringde henne och bad att hon skulle ringa och väcka mig nu på morgonen så att jag kom upp nångång :) Så nu sitter jag här på Cleo och har precis druckit en islatte med glass :) åh, sjukt gott! Älskar att gå in till grannen på morgonen och få tips om nån ny kaffe ;) Idag var det jätte varmt så då passade en islatte kanon! Jag har även skrivit ut fem CVn som jag ska gå runt med alldeles strax :) åh, jag måste ha ett jobb! Senare idag så ska jag och mormor gå ut och äta på nån uteservering sen blir det bio :) mysig fredag! och imorgon, lördag så blir det stadshuset :) Får se om jag kan vara ledig imorgon, då ska jag ligga ute och sola hela dagen :D

Ovido - Quiz & Flashcards