Alla inlägg den 14 juni 2009

Av matilda westlin - 14 juni 2009 23:06

Ikväll så har jag och Maja varit ute och gått i äckelregnet, kunde inte låta bli att gå till ica och handla massa godis.. sjukt sugen! Gick sedan hem och så har jag sett två filmer med Mamma, Maja & Fredrik :) nu ska jag gå och sova som Moooaahhhhh!! "lägg ägg och gå och sov!! luxura, its your body and Hummel, its your dummel!!!" Haha, nä nu barka det, jag är för trött, sov gott!

Av matilda westlin - 14 juni 2009 21:37

Det har blivit partaj ända sen i onsdag så jävla rejält, fy i helvette vad mycket kul som hänt! Varenda kväll har varit super lyckad! Jag tänker inte dra allt skoj vi hittat på men det har varit den roligaste veckan i hela mitt liv :D fyfan vad jag vill ta studenten igen :o och nu börjar allt :o shitt! Jag ska iaf börja med att jobba hos mormor, blir Maja & jag som ska jobba dom här två första veckorna, jag får bli hennes boss ;) vie, kul ska det bli! Jag har även lagt upp en massa bilder på facebook så ta ett titt där ;) åh allt är så underbart och härligt, livet verkligen leker just nu!


och du är så jävla underbar! Jag gillar dig så sjukt mycket!!


bye

Ovido - Quiz & Flashcards