Alla inlägg den 28 juni 2009

Av matilda westlin - 28 juni 2009 21:55

Moooah, kom in till stan igen och va med mig! Jag saknar dig som fan, saknar allt tok! Kom in till mig imorgon om du är på stan <3


Saknar även alla andra brudar, lovisa, malin, linda och allihopa!! jävlar vad kul vi ska ha på gf ;) looove

Av matilda westlin - 28 juni 2009 21:46

Helvette, jag har tappat min telefon IGEN!! Jag blir tokig.. Men den här gången var det ingen som snodde den utan jag skulle kliva av Timmys båt sen när jag sätter mig ner på bryggan och ringer till Hampus så tappar jag telefonen i vattnet :o faaaan! Hur lyckas jag jämt? jag fattar inte.. Blev ett jävla liv, många tårar och skratt när jag tappa den.. haha vad less jag blir på mig själv! Men jag har beställt ett nytt simkort nu och så måste jag väl köpa en ny mobil igen.. fyfan, har jag verkligen inte råd med just nu, fan också!


Helgen har iaf varit superkul! Blev dricka varje dag sen har jag och Lisa åkt båt med grabbarna både fredag och lördag, vi har haft sjuka för/efterfester och det har hänt mycket galet! Jag har även varit ute och åkt båt med pappa, Hampus & Agneta i det underbara vädret :) Sen idag var vi hem till mina kusiner som bor på skönsmon, badade i deras underbara pool och myste :) åh det är verkligen sommar nu, loveli! och allt är bara hur bra som helst, jag har så jävla kul hela tiden.. Jag har släppt allt äckligt tänk och bara lever livet :) Så jävla underbart! Jag baaa älskart ;) haha!


Imorgon ska jag jobba på cleo sen blir det middag på stan och så får vi se vad det blir sen :) Gatufestveckan är iaf här nu, ååh underbart :D

Ovido - Quiz & Flashcards