Alla inlägg den 18 juni 2009

Av matilda westlin - 18 juni 2009 13:02

"Man blir som man umgås" haha, det stämmer verkligen! Jag gör "en patrik" varje morgon ;) För imorse vaknade jag kvart över nio, stressade som en dåre och sprang ner till stan så jag hann öppna kl tio.. Fyfan, jag hatar att stressa men det blir alltid så.. Jag är så jävla trött hela tiden, drygt så inihelvette!! Men nu är jag här och det funkar :) Jag är jätte glad idag, var precis in till grannen och köpte min nya favorit, en vaniljlatte ;) Haha, jag har köpt en tre dagar i rad nu och dom är så gulliga på fiket så man blir på så bra humör :D Jag hade även en jätte söt kund nyss som köpte ett smycke till sin son, vi surrade jätte mycket och hon gjorde mig jätte glad :) åh varför kan inte alla bara vara övertrevliga och jätte glada? Jag har också på mig min nya klänning idag, den är så söt! Bollig och blommig, precis som jag ;) Sen lämnade jag in mina nya rosa klackisar på omklackning imorse och jag fick tillbaka dom nu! Fattar ni vad bra? vad är det med alla idag? SÖTA!! och en grej till, jag fick en tredagars gatufestbiljett av mormor nyss, bara för att jag varit så duktig att jobba dom här dagarna, ååh gud! Glad, glad, glad är jag :) Sen kan jag inte släppa dig heller, jag tänker på dig hela tiden, lalala im in love ;)


Igår blev det kaos när jag skulle stänga, kassan stämde inte och jag hade tusen kassar med kläder & grejer som jag skulle bära med mig.. Jag mer eller mindre sprang upp till Maria och gjorde om mina naglar.. Dom såg förjävligt ut och jag har haft nått pisslim som gjort så att mina naglar nästan möglat, uuh vad äckligt.. Jag fick skippa att göra om nageln på vänster lillfinger eftersom jag lyckats med att få en infektion där.. åh varför lyckas jag jämt få det så pissit för? :( Men vi gjorde det bästa av situationen och mina naglar blev dösnygga! Hon är grym! t om att hon sa att det var dom snyggaste naglarna hon gjort på jävligt länge, de ni ;) Vi blev iaf klara tjugo över åtta och jag skulle bli bjuden på bio halv nio av Hampus & Agneta så jag fick kuta ner från södermalm till stan och hann precis.. åh herregud, hela mitt liv består av ständig stress :o Jag kommer vara helt död om några år.. Vi såg iaf "Män som hatar kvinnor" skit bra film! Dock tyckte jag att Peter Haber hade fel roll, han skulle vara den sjukt störda gubben men jag skrattade nästan när han försökte.. För mig är han den snälla Beckpolisen ;p aja, den var riktigt bra iaf :) For sedan hem och då gick jag ut med Milla en stund samtidigt som jag tog en cigg.. uuh, varför har jag börjat röka? Kanske min nya grej istället för snusen? Nä det får det inte vara, jag hatar rök. Jag ska inte röka! Skärpning nu!


well, well.. ska dricka upp min latte och fortsätta jobba nu. Sen måste jag springa på stan och köpa presenter till Maja som fyller år på lördag :) Ska fira henne hos pappa ikväll, myspys!  Sen imorgon är det midsommar men jag och tjejerna har ingen aning om vad vi ska göra? panik! Vart ska alla vara?

Ovido - Quiz & Flashcards