Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

måndag

Av matilda westlin - 4 januari 2010 21:08

Igårkväll var jag uppe länge.. Kunde inte heller somna när jag la mig i sängen så det blev en sen kväll.. Det märktes imorse 8-) Jag hade beställt väckning av mamma vid sex.. Jag vet inte varför men halv sju så ringde hon och väckte mig.. Jag hoppade upp och såg att klockan var HALV SJU!!! Jag hade skjuts tjugo i och jag började jobba klockan sju!! HELVETTE VILKEN PANIK! Jag sprang upp, drog på mig lite kläder och smink sen ut där pappa väntade på mig.. Tio min hade jag på mig.. Jag var dödstrött och hur less som helst.. Jag hann till klockan sju.. Vi körde igång med inventeringen påengång sen blev det jobb fram till klockan ett.. Kom därifrån halv två och då var jag mer eller mindre sovandes.. Usch, vad jag hatar att försova mig och att vara sådär trött.. Fredrik frågade om jag kunde jobba över men jag kunde verkligen inte.. Jag var helt förstörd :( Kändes inte kul att tacka nej till jobb nu men jag hade inget val.. sorry.. :/


Tog bussen in till stan, busskortsgrejen var trasig och tur var väl det.. Jag har ingen aning om jag ens har kvar pengar på kortet.. Hade ju varit roligt att få stanna kvar i birsta så trött som jag var.. Men jag kom in till stan iaf! Gick upp till mormor och tog ett bad och la mig isoffan och surrade med mormor & Helena :) Vid fyra kom Maja dit och så åt vi middag och myste :) Sen kom pappa och hämtade oss.. Skjutsade hem Maja sen for vi hem hit och grejade i badrummet.. Vi tog ner badrumsskåpet och lampan så nu är det tomt i badrummet men imorgon ska jag och pappa ut till birsta och kika på ny spegel plus en lampa.. Jag behöver hjälp med att koppla ström och få ett uttag som man kan ha därinne :) Sen måste vi spackla igen hål så tur pappa kan fixa det åt mig, så får det bli en överraskning till Anton när han kommer hem på onsdagkväll :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards