Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

hårfärg

Av matilda westlin - 18 januari 2010 20:38

Sådärja, nu har jag färgat min utväxt.. Haha, ni ska se mig när jag färgar håret.. Jag är så jävla onoga.. Idag skulle jag bara färga utväxten men jag gjorde inga benor eller nånting utan jag tog bara färgen och geggade i håret.. vet inte ens om det blev överallt men jag tog där jag trodde det skulle vara färg.. Smetade på lite här och där sen var det lite färg över så då smetade jag i det i resten av håret, fast det inte räckte överallt :P En frisör hade dött om dom visste hur jag gjorde.. Haha, jag bryr mig verkligen inte. Det är så roligt att prova och blir det inte bra gör man ju bara om.. eller hur? Orka vara dödsseriös och noga med allt :P


Surrade nyss med Alexandra, vi ska mötas nere på stan runt tolvtiden imorgon sen hem till henne så ska hon göra slingor på mig :D åh, jag längtar :D Ska även bli klippt, gullig hon är :D <3


Jocke och Anton drog precis.. Vi åt världens pizzor förut.. Jag köpte en Large och en mediumpizza som vi åt upp, hela såsen med ;) SMALA!! Men det är så himla gott, me like! Nu ska jag äta upp storsemlan som vi har hemma sen invänta Paradise :D

 
 
jonna

jonna

19 januari 2010 17:18

haha låter ungefär som mitt tålamod!

http://xjna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards