Alla inlägg den 1 november 2008

Av matilda westlin - 1 november 2008 15:01

Myskvällen hos malin var helt överlägsen, hur mysig som helst. Vi åt massor med tacos, kladdkaka, chips och godis, satt och surra och hade det skit mysigt :) såna "desperate" kvällar måste vi ha oftare tjejer =D ni är bäst.

Sen igår på dan så övningskörde jag ner till stan med pappa & agneta, när vi kom ner så delade vi på oss och jag gick och köpte hårfärg och så passade jag på att sola :) sen tog jag en prommis hem och färgade håret och shiitt vad mörkt det blev :o fast det blev fräscht, mycket finare än förut fast jag saknar ändå mitt ljusbruna slingade hår men ähh.. Jag kommer vänja mig :) plus att jag ska beställa löshår från happyhair nu så jag kommer bli riktigt fin till vintern, haha ;)

När jag var klar så gick jag ner till farmor&farfar och åt middag, satt där och myste till klockan var sju nångång då gick jag och hampus hem till mig :) satt och surrade sen ringde vi skjuts så stefan och danne kom och skjutsade oss, hampus drog till gustav och jag åkte till jenny :) där var även elina och emelie, eller vad hon nu hette ;) Vi satt och förfestade där, åt massa chips och fixade oss :) Vid halv tio tog vi en prommis ner till en fest vid waynes där det var as mycket folk :) Mest folk från stan så där stannade vi till halv tolv/tolv nångång :) Hade riktigt trevligt. Senare drog alla vidare, dom flesta gick till lyset men jag, elina och jenny tog en tur till irish där vi satt oss och tog  varsin öl/cider :) elina drog i väg med nån tant hon hitta där, haha dom skulle iväg till daltons och sjunga kareoki men jag och jenny stannade :) Hade värsta seriösa snacket om allt och ingenting, riktigt skönt att prata ut om alla problem, allt roligt osv! Sen rätt vad det är så kommer ägaren till irish och frågar om vi vill ha nån drink så vi får välja varsin drink, vilken som helst och så gick han, haha as fult ;p men gulligt ändå. Stannade till halv ett sen blev det bk, var skit lite folk när vi kom in men jenny vägrade att dra vidare till lyset så vi blev kvar :P började dansa så kom det mer och mer folk så det blev ändå ganska kul där =D gick och mötte elina lite senare sen drog dom hem till jenny och jag gick till subway och träffade pappa, mats och agneta :) as gott, haha!! Hampus kom sen också så tog vi en prommis hem, gick förbi han och hämtade en kladdkaka han bakat sen vidare till mig.. La oss i min säng och käkade allt möjligt, hampus åt en subwaymacka och jag proppa i mig kladdkaka och massa godis, hahaa smala vi är. Vi hade skit mycket att prata om så klockan bara for iväg, vid tre kom alex förbi o sa hej sen vid fem kom rakke :) haha jag la mig och sov vid sju imorse och klockan ringde och jag skulle upp klockan åtta.. FATTAR NI? jag sov en timme inatt och jag gick sen och jobbade på cleo :o så jag är grymt trött nu.. Ska hem och sova en stund så jag pallar med att göra nånting ikväll.. är helt slut efter min kväll igår men kul som fan hade jag :D tack alla. Nu kommer pappa och hämtar mig, skriver mer imorgon om vad jag hittar på ikväll ;) pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards