Alla inlägg den 26 november 2008

Av matilda westlin - 26 november 2008 09:36

Igår så väntade linda på mig innan vi gick till skolan, jag var lite sen men  linda var gullig och väntade på mig så att jag skulle slippa gå själv till skolan :) hade några lektioner sen gick jag hem när vi slutade, ringde tandläkaren då eftersom jag nu har fått ont i en till visdomstand "/ Jag fick tid där redan på eftermiddagen vid fyra så jag gick hem först eftersom kl bara var två sen vid fyra gick jag ner till tandläkaren. Jag hade velat att dom skulle dra tanden som sist men dom sa att jag skulle få nån medicin som jag skulle hämta ut på apoteket och blev det inte bättre så skulle jag få dra tanden. Jag hoppas iaf att det inte blir bättre så jag får dra ut tanden :p aja efter det så gick jag på stan en sväng med hampus medans jag väntade på linda :) När hon kom och hämtade mig så for vi ut till birsta och jisses vad vi handlade mycket :D for ut vid fem, var hemma hos robin&linda vid nio :o haha omg :) men linda skulle handla massor hem till dom, bla en matta, spegel, tvbord, köksgrejer, lampa osv.. Så jag var med och hjälpte henne med allt ;) Själv så köpte jag servetter, ljus, kattsand och OLIVER =D haha, min favorit! Vi for och åt på mcdonalds när vi var klar med allt, båda var svin hungiga efter all shopping ;) och så for vi hem till linda och fixade upp allting. Det blev hur fint som helst, nästan allt hon köpte var till vardagsrummet och det blev verkligen perfekt, hur mysigt som helst =D tror faktiskt att jag ska ta och flytta in hos dom, lalala ;) Gick sedan hem och då var klockan runt tio, satt mig vid msn en stund sen la jag mig och sov.


Idag har vi bara prov och en lektion till, vilket känns väldigt onödigt att gå på eftersom jag inte kan provet så jag ska vara hemma idag :) Istället ska jag gå och träna med linda :) sen plugga på provet jag ska ha på fredag inäthandel. Men nu ska jag börja med att äta nånting, pusspåer.

Ovido - Quiz & Flashcards