Alla inlägg den 28 november 2008

Av matilda westlin - 28 november 2008 10:01

Igår så var det inte min dag, jag var på dåligt humör hela dagen, haha usch jag var hemsk! tack malin & linda att ni orkade med mig ;) Men jag var så jävla trött och att vi hade en så lång dag framför oss gjorde det bättre precis :o Tänkte hela tiden att jag skulle gå hem efter nästa lektion men efter lunchen så blev jag på bättre humör och jag lyckades gå hela dagen ;) woho, bra matilda! Sista lektionen så hade vi servering och vi fick göra blomsterarrangemang till altinskas restaurang :) Det var faktiskt skit kul, gjorde ett jätte fint arrangemang med massa dekoration, bla paket, glitter, kottar, granris osv. Jag blev jätte nöjd :D Sen gjorde jag och malin en jätte stor bukett som ska stå vid kassan/baren :) Så är ni på altinska och ska äta och sitter vid ett bord där det finns en blombukett med många guldiga paket och kottar så är det min, haha :)

Efter det så gick jag hem.. Hade tänkt att träna men linda hann inte och då blev jag lat eftersom jag skulle få gå själv dit så jag skippade träningen, istället så åt jag middag med maja, drack kaffe, åt bullar och satt o surra :) myspys gumman. Sen blev det datorn och så pluggade jag lite på provet. Sen satt jag mig framför tvn med en kopp tee och bara chillade. Skulle igentligen få träffa gosen men det sket sig, tyvärr :( damn, jag som hade sett framimot det så sjukt mycket men såklart så sket det sig som allt annat gör för mig just nu. Usch, just nu är det ingenting som blir som jag vill, allt går imot mig :( skolan, kärleken, jaa allt.


Men idag är det iaf fredag och det gör mig glad :) Jag har inte hunnit planera min helg än men jag tar det som det kommer, blir nått lungt ikväll iaf :) Jag är riktigt sugen på att mysa framför tvn och äta en massa godis (A)


Nu har vi precis slutat näthandeln, jag hade prov. Klarade godkänt så nu har jag inget prov efter mig :) fett skönt! Sitter och väntar på att matsalen ska öppna, jag och linda är så jävla hungriga :o men snart så ;) Men nu måste jag sluta skriva, hatar för långa blogginlägg . Skriver nått mer inlägg sen kanske, pusspuss


bild; Jag hittade den här snygga paintmålningen på skolans dator som jag sparat sen nått arbete från ettan. Jag har tydligen ritat av mig själv 8-) haha, det syns va?

Ovido - Quiz & Flashcards