Alla inlägg den 9 november 2008

Av matilda westlin - 9 november 2008 15:30

fredag; hoppade över skolan och var hemma istället :) gjorde inte så mycket på dan, var ner på stan en sväng och köpte ett par stövlar =D sen så var jag och tränade på ett pass halv fem, shitt jag verkligen älskar det passet :) alla är as peppade, det är jätte mycket folk där och det spelas skit hög och bra musik =D hur kul som helst ;) gick sen hem och åt middag hos pappa med han, agneta och hampus :) efter det gick jag upp till mig, tog en dusch, fixade mig och fick skjuts av pappa bort till linda & robin :) Var bara jag och linda där hemma så vi satt och drack vin, åt godis och surrade :D dom har en sån otroligt mysig lägenhet linda och robin :) och är så otroligt söta tillsammans :) hehe. Vid elva så kom danne och robin dit, drog ner till stan påängång :) blev irish resten av kvällen, hade riktigt kul :) gick och mötte hampus vid bk innan jag fick skjuts av stefan hem.


lördag; jobbade på dan =) var ganska seg sen gårdagen men det gick bra ändå, slutade vid tre :) Då gick jag till waynes där pappa och agneta var, fikade en jätte muffins och en kaffe, mys :) sen gick vi hem. Jag la mig i ett bad och spelade skit hög musik =D sen vid sju så träffade jag linda nere vid biteline, vi satt där och käkade ända till klockan tio :D mysigt som fan. delade även på en flaska vin ;) sen fixade vi skjuts upp till södermalm och satt hos linda och förfestade lite ;) vid tolv drog vi ner till krogen, blev irish igen ;) sen vid två skulle linda hem och jag gick till bk och träffade massa folk utanför :) sen blev det kebabcity med hampus och så hem. menmen. kvällen var jätte kul iaf =D bild; jag och kunne för längesedan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards