Alla inlägg den 16 november 2008

Av matilda westlin - 16 november 2008 17:14

Idag är det söndag och jag är helt död efter gårdagen, haha vilken sjuk kväll/natt :) Jag kom hem halv sju på morgonen så idag är jag helt död kan jag lova! plus att jag har varit ute i birsta med mamma hela dagen och det är så sjukt jobbigt, jag orkar inte med birsta, för mycket folk, för varmt osv och helst inte idag när man är så otroligt bakis men följde endast med för att vara sällskap till mamma, gulligt av mig ;) aja jag ska berätta lite om lördagskvällen;


Allt började med en supermysig middag tsm med mamma (som jag skrev i förra inlägget) senare så fick jag skjuts av andreas till haga där jag väntade på sara :) Hon kom runt åttatiden så vi drack vin och hade as mycket att prata om =D sen kom även lisa dit :) men duktig som hon är så var hon nykter även fast att jag och sara erbjöd henne vin ;) sötis, duktig du är :) vi satt hos mig till nio nångång, pratade om allt möjligt, skit trevligt hade vi =) Sen tog vi en prommis ner till Johan spjälle som hade förfest och shitt vad halt det var ute :o Jag gick i mitten och hade en sara och en lisa på varsin sidag av mig :p vi höll i varandra och halkade oss ner :p men lyckades tillslut komma fram :) Var jätte längesen jag var hos johan, sist var för ett år sen när jag var på förfest med lisa där. Jag minns den kvällen så jävla väl och då var det jag som var nykter och lisa drack men nu var det tvärtom, haha fult ;) men iaf, det såg jätte annorlunda ut där.. Han hade möblerat om osv, skit mysigt var det :) Var inte där så jätte länge, alla ville ner till krogen så alla for ner med taxi till stan men jag, lisa och sara åkte med lisas brorsa henke :) han är så gulligt, att han ställer upp och skjutsar, jätte snäll är han :) medans vi stod och väntade på henke så började det snöa, jätte stora snöflingor, riktigt mysigt fast inte just då för vi blev skit blöta :p men henke kom dit ganska fort så då for vi ner till stan :) Lisa följde inte med eftersom hon var nykter plus att lillisen är ju inte arton än ;) Men jag och sara gick till irish och tog varsin öl. Träffade ted där som vi stog och surrade med ett tag :) Drog sedan till olearys och där blev vi resten av kvällen :) Sara blev helt tokig eftersom Peter Siepen var där så självklart så tog vi en bild på dom två tsm, som ni ser lite längre ner av inlägget ;) Vid tre for sara hem med bussen och jag hamnade på efterfest i haga;) Gick sedan hem till södermalm och det tog över en timme, haha snacka om snigel! Somnade vid halv sju/sju nångång! kvällen var riktigt kul =D Men nu har jag bestämt mig för att ta en nykter helg nästa helg, har blivit alldeles för mycket fest för mig :o Men tur jag har tjejerna som ska peppa mig och att vi allihopa ska vara nyktra, lite svårt annars ;)
bild; sara & peter, snyggingar =D

Ovido - Quiz & Flashcards