Alla inlägg den 18 november 2008

Av matilda westlin - 18 november 2008 15:35

Idag har jag kört halbana =D och shitt vad kul det var :) gick upp jätte tidigt imorse, strax efter fem :o åt en rejäl frukost och drack massor med kaffe så att jag skulle vara pigg sen fick jag skjuts av mamma ner till stan till checkers :) Träffade läraren och en till tjej där sen for vi ut till timrå och skulle hämta upp två andra som också skulle med till härnösand och köra halkbana :) Jag kände ingen av tjejerna som var med men kille vi hämtade upp var niklas så det var skönt att känna nån iaf ;) alla var jätte trötta på vägen dit och det var tur att jag inte körde från början, satt och halvsov i baksätet, jag satt bredvid niklas och han somnade till hela tiden ;p haha :) aja, när vi var framme så gick vi igenom massa saker sen körde vi alla moment man skulle göra och helvette vad kul det var :D haha, det där skulle jag lätt kunna göra om! Riktigt kul var det :) Påvägen hem körde jag, stannade och lämnade av tjejerna i timrå sen lämnade vi av niklas i haga där han bor och så for vi vidare till stan :) Jag gick och träffade malin och linda på stan, var skit hungrig så jag åt en hamburgare på donken sen orkade jag inte gå mer på stan, kände mig så otroligt död eftersom jag klev upp klockan fem så jag gick hem. Blev ingen skola för mig idag heller "o shitt, jag måste verkligen ta tag i allt nu, missade ett till prov idag pågrund av halkbanan "/ så nu har jag tre prov efter mig plus tre till prov som vi har på torsdag och fredag :o usch, jag orkar inte! Men ikväll ska jag försöka sitta med teorin iaf, har inte tid nån annan dag till det :o fast innan blir det träning med linda :) pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards