Alla inlägg den 3 november 2008

Av matilda westlin - 3 november 2008 15:07

humörsvängningar? Ja, det är nånting jag verkligen har "/ Hela dan idag har jag varit glad och allt har varit så bra osv.. Men nu när jag kommer hem så ser jag att mitt löshår har krånglat, det kommer inte komma imorgon som jag trodde och jag var as klantig som beställde i två omgångar så nu kommer jag få betala två hundra extra i frakt :s Sen har mamma har varit jätte gulligt mot mig idag och köpt en säng till mig men då blev det fel med hur hon fixar o bla bla så såklart blev jag sur på henne istället för att bli skit glad som jag igentligen är.. gud vad jag blir irriterad på mig själv! Jag erkänner att jag ibland är ett jävla mensbarn, vilket jag är just nu.. usch jag är less som en gris. Pappa ringer och tjatar om allt, att jag måste ringa och fixa mitt bankomatkort, ny nyckel osv.. snälla, låt mig bara vara. Jag är inte på humör! Sen appropå allt så går det inte att skicka sms heller, måste vara nått fel med halebop :s och så har jag har prov imorgon, sääämst!!

Av matilda westlin - 3 november 2008 06:16

godmorgon, här sitter jag framför datorn.. nyduschad och trött som ett as "/ inatt har jag haft en hemsk natt, när jag la mig och skulle sova så låg jag och vred på mig i flera timmar, tillslut lyckades jag somna men då var klockan halv tre :o och gissa när jag vaknar? Jo klockan fem, fyfan.. kunde inte somna om heller fastän att jag var sjukt trött. usch jag att kommer vara helt död idag och jag har för mig att vi har prov imorgon så att plugga på det ikväll kommer ju att gå jätte bra, not.


haha jag måste bara berätta vad jag drömde dom få timmarna jag sov, jag var halvvaken men jag drömde att jag kände att jag hade nånting i munnen, det kändes som en gammal matrest fast den var as hård och äcklig.. Jag tänkte/drömde att jag måste svälja den äckliga matbiten som fastnat i tänderna och imorse när jag vaknar så är min piercing borta HAHA, då har jag svalt den.. det var piercingkulan som jag trodde var min matrest, haha mobbat!

Ovido - Quiz & Flashcards