Alla inlägg den 23 november 2008

Av matilda westlin - 23 november 2008 23:09

Igår blev det middag och förfest hos lisa :) Det var jag, lisa, sanna, kim, matilda och lovisa som åt :) tua och jin kom förbi en sväng också :) Vi hade jätte mysigt, åt tacos osv :) det var bara jag och lovisa som drack vin och skulle festa ;) Så vid elva gick jag en bit med kim som skulle hem, jag gick till stan och träffade lite folk :) Blev irish och olearys mer orkar jag inte berätta om kvällen.

Idag har jag tagit det lungt hela dagen, har varit hur bakis som helst.. Har bara legat i soffan, kikat på tv och ätit en massa :p kunne kom hit vid tre så han åt middag här sen har vi legat i varsin soffa och typ sovit hela dan :p Lite senare så blev vi sugna på chokladbollar så vi bakade en dubbel sats :D dom blev inte så bra, gick typ inte att rulla :o fattar inte hur man kan misslyckas med att göra chokladbollar men vi kunde tydligen det ;) har kikat på tv hela kvällen, kunne drog vid tio och nu ska jag gå och sova. Ska upp tidigt imorgon "/ puss&godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards