Alla inlägg den 11 november 2008

Av matilda westlin - 11 november 2008 18:19

Måste börja med att gratulera gustav som tog körkortet idag, grattis =D 


Igår; var i skolan halva dan sen hade jag körlektion och den gick skit bra :D jag lärde mig jätte mycket nytt och det är nog ända lektionen som jag har fått köra i hela 80minuter utan att vi stått stilla mer än halva tiden :o men jaja, inget jag kan göra åt nu utan det är bara att köra vidare :) efter det så var jag och hämtade ut min medicin så nu hoppas jag att allt kommer bli bra :) Tränade med sanna och linda på kvällen :) och så satt jag med teorin när jag kom hem.


Idag; gick till skolan med linda imorse, båda hon och jag kände oss lite småsjuka "/ linda hade ont i halsen och öronen och jag kände mig lite febrig men duktiga som vi är så gick vi till skolan ändå! Första timmen så hade vi janne, haha han sa flera gånger att han tyckte att jag var så himla arg idag :o men jag var bara så fruktansvärt trött :o sen så såg vi på en film om sundsvall fast från typ 40-talet :o dom har ju as konstiga röster eftersom dom hade gamla filmkameror osv men då frågar linda janne ; -"varför har dom så konstiga röster? har människans röst utvecklats och ändrats under åren?" helt seriös var hon, HAHHAHAHAHAHA jävla sötnos! jag höll på att dö, skrattade resten av lektionen ;) haha thats my girl =D

Sen så hade vi lunch och så två lektioner till innan vi slutade..

Nu är jag hemma, ska träna på brädpasset ikväll :) sen blire teori och så tvn.


fick den här låten utav en person igår som tyckte att låten passade mig och jag älskar den verkligen :) tack gullet!

Ovido - Quiz & Flashcards