Alla inlägg den 21 november 2008

Av matilda westlin - 21 november 2008 20:37

hej allihopa :) Nu sitter jag hemma hos min mormor och har det hur mysigt som helst. Mamma skulle ut ikväll med tjejerna och Maja ville vara ensam med Fredrik hemma själv i huset och eftersom jag är så gullig så tog jag och drog därifrån ;) Åt middag hemma med maja och mamma sen tog jag med mig milla och for ner hit :) Har inte gjort så mycket än, druckit kaffe och ätit en massa choklad sen tog vi en prommis bort till Bling och solade :) haha, jag brukar aldrig vilja sola där.. Har inga fina minnen därifrån, jag svimmade en gång plus att jag tycker man blir döv av musiken och det är alldeles för varmt så jag har sagt åt Anton att jag aldrig mer kommer att sola där på hans solarium, haha =D Men ikväll kunde vi inte hålla oss så jag & mormor vi gick dit :) Hoppas inte anton läser det här för jag kommer aldrig erkänna för han att jag går dit och solar ;) Skulle ta ståsolarium men då var dom upptagna så vi tog liggsolariumen istället och då säger mormor: -"Vi tar varsitt ligg".. Haha omg vad vi skratta sen.. ingen skrattar säkert nu men det var sjukt kul när vi var där.. tyckte vi ;) HAHA!

Jag solade bara femton minuter men mormor tog tjugo :) Nu sitter mormor och kollade på dobidoo eller vad det heter, usch tråkigt.. Så jag passar på att skriva blogg. Imorgon ska jag iaf jobba :) Är perfekt att jag bara har tio meter dit, super skönt! Sen har mormor och jag bestämt att när hon & fridde ska flytta till stugan så ska jag få ta hennes lägenhet, wohoo deni ;) Men jag vill flytta hit nu "/ Jag svär, så fort jag får ett jobb och tjänar så att jag har råd att flytta hemifrån så ska jag göra det och då ska jag flytta till en tvåa i stan :D Bor ioförsig själv nu med men det är inte på samma sätt eftersom det är pappas lägenhet och det är han som "besämmer" där :p aja. Imorgon så lutar det iaf åt utång :D Jag hade lovat mig själv att ta en nykter helg men jag erkänner att jag inte kan stå emot att dra ut när det är så många som peppar och ska festa ;) Men det ska bli kul =D får se om det blir middag med tjejerna innan eller vad det blir :) Först ska jag jobba på cleo iaf, kom och hälsa på mig imorgon? :) Nu ska jag gå och mysa framför tvn, pusspuss.

Av matilda westlin - 21 november 2008 10:09

Idag är det äntligen fredag :) Har längtat hela veckan efter den här dagen och nu är den här ;) dock har vi världens tråkigaste lektioner :s Sitter och har näthandel nu och vi ska göra en egen hemsida.. Jag och linda fattar ingenting så vi sitter och skriver blogg och gör allt annat för att fördriva tiden ;p Snart är det lunch iaf :) Sen har vi religion och det är tydligen nått muntligt prov som jag inte har en blekaste aning om vad det är :o Har även mitt omprov i naturkunskap som sista lektion men jag hade ingen ork att sitta och plugga igår så vet inte om jag kan göra det :/ gaah, jag blir så less på mig själv! Men tur att det är helg nu så jag slipper skolan och allt plugg för några dagar iaf.. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, det blir nått lungt iaf.. aja, nu ska jag iaf göra ett försök med min hemsida. pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards