Alla inlägg den 12 november 2008

Av matilda westlin - 12 november 2008 20:14

Imorse vaknade jag halv sex utav att milla sprang runt, runt i mitt rum :s jävligt irriterande och jag kunde inte somna om så jag gick upp och tog en dusch, gjorde mig klar och gick till hedbergska med linda. Vi hade nationella idag, satt i ungefär två timmar och skrev en uppsats i svenskan, gick ganska bra tror jag! Sen gick vi in till stan och åt lunch, jag malin och linda :) Det blev charm, hur mysigt som helst! satt där i flera timmar och surrade! Sen tog malin bussen hem och jag gick på stan med linda, inhandlade två hårfärger och hämtade ut paketet med mina microringar till löshåret:) åkte sedan hem med mamma. Nu ikväll så var mina planer att jag skulle sätta i mitt löshår men då hittar jag inte mina löshårsgrejer, typ tången och nålen så jag bestämde mig för att färga håret istället och såklart så har jag glömt mina hårfärger nere på cleo :s braaaa! ååh, less man blir när man har bestämt sig för nånting och så skiter sig allting! Så blev varken isättning av löshår eller färgning för mig ikväll. Är hemma hos mamma nu, har ingen lust att kika på bonde söker fru heller som jag älskar i vanliga fall, usch det är inte min dag idag och jag blev på sånt fruktansvärt dåligt humör nu efter det här med håret. Har massor att plugga till ikväll också men jag orkar inte. säämst


Jag måste bara tillägga att jag hatar sundsvall! Alla är så fruktansvärt falska och ljuger om allting! Som idag t ex, då såg jag en kille som min kompis har träffat ett bra tag, han gör t om nu, senast i helgen :o men då satt han tsm med sin tjej och fikade. Fattarni? han har tjej men samtidigt så dejtar han en annan.. Hans tjej har t om barn och dom bor typ ihop :o Ja, jag fattar inte.. äckligt alltså! Jag hade sån lust att gå fram till tjejen och berätta att han har dejtat min kompis i smyg jätte länge nu. blä, idioter! sen snackar alla så otroligt mycket, blickar överallt och folk som viskar.. haha, helt ärligt? Vad är det för fel på alla? Jag fattar inte!

Ovido - Quiz & Flashcards