Alla inlägg den 17 november 2008

Av matilda westlin - 17 november 2008 23:45

Måndag;

Imorse försov jag mig.. Jag minns att klockan ringde vid halv sju då jag skulle kliva upp men jag måste ha stängt av den för andra gången jag vakna så var klockan halv tolv :o shitt, jag kände mig verkligen helt död! Bestämde mig för att stanna hemma från skolan, kändes jävligt onödigt att gå dit när vi ändå slutade runt tvåtiden, så jag blev hemma. Linda var inte heller i skolan så hon kom till mig och jag gjorde frukost åt oss :) blev en sen men skit mysig frukost ;) satt och surra om helgen och allt annat från himmel till jord :) Sen kom vi på att vi kunde sätta i mitt löshår och det gjorde vi :) Det blev jätte fint, lite tunt fastän att jag har hundra slingor i men det är bara för att mitt andra hår är så tjockt :) Nu har jag faktiskt lyckats varit utan löshår i nån/några månader så tyckte att det var dax för nytt ;) så nu har jag långt hår igen, vilket är super skönt :)

Annars ikväll så har jag pluggat på näthandelsprovet som jag hoppas att jag hinner göra imorgon och så var jag ute och övningskörde med pappa lite :) skit halt ute :o men bra att träna lite, jag har ju halkbana imorgon ;)


Nu ska jag precis gå och lägga mig, kunne kom förbi mig en sväng förut också, han kom med "plugglass" haha sött =D dock var det bara jag som hade ett prov att plugga till men jag tjatade på han ett bra tag så tillslut så kom han med en glass till mig, snällisen :) han for precis hem så nu ska jag lägga mig och sova. Ska upp vid fem imorgonbitti :o wish me good luck :) puss&godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards