Alla inlägg den 6 november 2008

Av matilda westlin - 6 november 2008 01:02

hej snyggisar, klockan är fem i ett och jag kom nyss hem från hampus, har varit hos han ikväll tillsammans med han & gustav och kikat på galan på mtv, tog med mig millis dit så vi har suttit där, chillat och ätit en massa godis & chips :) har precis lyckats få till ljudet på min dator också =D nån idiot måste ha mixtrat med mina sladdar men teknisk som jag är så lyckades jag få till det ;) så nu kan jag lyssna på musik igen, vilket är helt underbart för musik är verkligen det bästa jag vet :) .. Innan jag var hos hampus så var jag hos farmor & farfar fram till tio nångång, haha värsta sent, dom brukar gå och lägga sig typ klockan nio i vanliga fall ;) satt där och fikade tårta, bullar och godis. Farfar fyllde år ;)

Sen annars idag så har jag varit i skolan, jag försov mig imorse.. Var hur trött som helst, men jag lyckades ta mig till andra lektionen iaf :) Vi hade tretimmars hål efter lunchen men istället för att gå hem och skippa serveringslektionen som vi tänkte så gick jag, malin och linda och tog en fika på charm :) skit mysigt, me like. Gick på stan en sväng också sen gick vi tillbaka till skolan, till altinska och hade sista lektionen och den är alltid så jävla rolig :D haha, fan alla är övertrötta så man skrattar åt minsta lilla men det är kul att lära sig servera och sånt, synd bara att lektionen är så himla lång och till så sent på kvällen, det gör att man inte orkar lägga ner så mycket tid :o Fikar är nånting vi gör där hela tiden också ;) haha, känner mig som världens gamling som ägnar dagarna åt att bara fika, min ända hobby typ 8-) hade teori sista timmarna och det är så otroligt jobbigt att sitta och lyssna på, gick igenom viner osv. Jag hade glömt böckerna hemma så istället roade jag mig med att byta kontakter och knäppa bilder på malins telefon, haha gullig jag är, eller inte. Fick sluta tillslut iaf, då gick jag hem till pappa och åt mat sen blev det fika hos farmor&farfar som jag skrev lite längre upp i inlägget :)

Nu ska jag lägga mig o kika på tv sen sova :) och imorgon så hoppar jag över skolan, vi har prov och en massa annat som jag inte har pluggat på så jag tar en ledig dag istället ;) pussss.

Ovido - Quiz & Flashcards