Alla inlägg den 15 november 2008

Av matilda westlin - 15 november 2008 17:04

Nu har jag precis ätit middag med mamma :) Vi åt kött, klyftpotatis och drack rött vin :) hur mysigt som helst. Sen idag så fyller min älskade vän jocke år, grattis lillskit :) hoppas vi ses ute ikväll=D

Ja, ikväll blir det utgång med sara :D ska hoppa in i duschen nu sen ska jag få skjuts av andreas till lägenheten och så ska jag träffa sara där :) Sen ska vi på förfest i haga och så blir det krogen=D give a call, pussss

bild; jag & snyggjenny =D

Av matilda westlin - 15 november 2008 12:26

Idag är det lördag och jag sitter på jobbet nu. Är riktigt mycket folk idag men nu har jag lunch så jag passar på att skriva ;) var ett tag sen jag skrev blogg nu, sist var mitt blogg inlägg om hur sjukt falska jag tycker alla i sundsvall är och det står jag kvar vid. Gustav hade även kommenterat inlägget och det var en sån otroligt bra kommentar.. Skita i allt snack och vara glad att man har sina vänner och inte bry sig så mycket men jag har så svårt för det. När jag ser falska människor och hur dom går bakom ryggen på folk osv så kan jag inte bara skita i det, jag blir förbannad och kan inte sluta tänka på det. det är drygt med tanke på att det bara är jag som lider av att gå och störa mig på det menmen.. det ska jag jobba på ;)

Annars så har det inte hänt så mycket, jag har varit i skolan.. Färgat håret gjorde jag i torsdagkväll vilket inte blev så bra som jag hade trott att det skulle bli :/ Det blev för mörkt, nästan svart :o men tur att det kommer blekas ju mer jag tvättar det :) har också fått hem mitt löshår som lisa hjälpte mig att beställa, sötis :) Men jag har tyvärr inte hunnit sätta i det, har varit så mycket så vi får se om jag hinner på söndag kanske? Hoppas :)

Igår hade vi bara en lektion och det var naturkunskap och vi hade prov.. Jag, malin och linda var duktiga att gå till skolan men när vi kommer dit så är det bara vi där :o Sjuk klass vi har, ingen orkar längre men jag förstår dom faktiskt.. Jag är också så otroligt skolless men jag gick dit iaf :) dock fick jag inte godkänt men jag får göra om exakt samma prov till veckan så då vet jag vad som ska komma så det blir lätt att plugga till :)

På kvällen igår blev det en jätte mysig middag med vin och massa surr :) skit mysigt! Fick skjuts av hampus och gustav hem vid tvåtiden :) somnade runt tre så imorse var jag riktigt trött :o Känns som om att jag bara vill vara hemma ikväll och sova :o Men det tänker jag inte göra, för mig blir det utgång :) orkar inte bara sitta hemma men nästa helg måste jag fan ta en nykter helg, har blivit alldeles för mycket fest för min del nu :o och det känns, jag känner mig jätte sliten :/ men det tar vi då för ikväll ska jag ut och ha skit kul =D skriver mer sen eller imorgon :) pusspuss.

Ovido - Quiz & Flashcards