Alla inlägg den 4 november 2008

Av matilda westlin - 4 november 2008 19:42

ikväll när jag var och tränade så spelades låten swingfly - singing that melody och jag fick fetaste "längta tillbaka känslan" ååh, jag vill tillbaka till gävle med linda!! igentligen så spelade vi aldrig låten så mycket där men den får mig att minnas gävle så jävla väl, alltså jaa jag vet inte vad jag ska skriva :o Jag blir så otroligt glad och känner att jag vill tillbaka så himla mycket, allt var perfekt! Jag var i gävle med min bästa vän och jag var så jävla glad hela tiden.. Sen finns det en person som jag tänker på exakt hela tiden när låten spelas.. gaah, det känns fett jobbigt just nu! Jag vill bara spola tillbaka tiden och känna att allt var lika lätt som det var då "/


Av matilda westlin - 4 november 2008 15:51

Igår kväll for jag och milla hem till mamma, ganska skönt att komma hem ibland för även om det är världens skönaste att ha en egen lägenhet så kan det bli lite ensamt ibland och så kände jag igår så jag for hem ;) blev plugg hela kvällen, fast det gick inte så bra, sprang emellan plugget och datorn hela tiden, jävla msn! Jag gick och la mig runt tolvtiden, somnade på engång.

Idag gick jag till skolan med linda, fett skönt att gå med nån :) hade provet direkt på morgonen, gick rätt bra men jag satsar bara på att få g så det var inte så svårt att få ihop till det :p Sen hade vi världens hål så jag, linda och malin gick in till stan :) Gick till banken och fixade ett nytt bankomatkort plus ett nytt legg. ååh, tanten i kassan var skit söt :D jag började berätta för henne att jag blivit bestulen på min väska och att allt försvann, då berättade hon om en gång hon var med om samma sak och sa att det var skit jobbigt så hon tyckte synd om mig och sa att jag inte behövde betala ett nytt legg som igentligen kostar fyra hundra så jag gick det gratis :) haha, sötistant. sen gick vi vidare och kika runt lite på stan, jag köpte kattmat till lillmilla :)

Nu är jag hemma, slutade vid tre :) Ska alldeles strax äta sen ska jag iväg och träna med lindis bindis =D och ikväll så ska jag få en ny säng ;) linda ska sälja sin nya säng som hon knappt använt, det är en helt ny säng från ikea :o en sån jag var och kikade på med mamma men nu så ska hon ju flytta till robin så hon behöver den inte nu så jag ska ha den, hi :) aja, nu måste jag äta sen dra och träna. pussalla

Ovido - Quiz & Flashcards