Alla inlägg den 2 november 2008

Av matilda westlin - 2 november 2008 22:18

hej allihopa.. Idag är det söndag och jag har varit och tränat sen blev det middag hos pappa och så har jag varit och hälsat på en kompis :) Sen nu ikväll så kom jag på att vi hade i läxa att läsa ut en bok som vi ska ha nån muntlig redovisning om så jag satt mig faktiskt och läste boken förut och jag har läst ut den nu, hahaa ;) dock tog det en och en halvtimme men den var fakiskt bra, en sån där "lyckligt slut" bok =D Jag hatar att läsa men när linda skrev till mig att hon läst ut den så kom jag på att det måste göras och nu är det klart. är fan stolt över mig själv ;) haha.

och imorgon är det måndag :/ usch, skola och prov. Vi har två prov den här veckan, känns verkligen piss och jag är inte ett dugg peppad men som alltid, bara att bita ihop..

Förövrigt så har min rygg blivit bättre, jag hade så fruktansvärt ont när jag vaknade i lördags och hade hela dagen också :o pratade med jenny och hon hade blåmärken överallt så det måste ha varit sen i fredags då vi var ut.. Jävla galningjenny, hon drog och slet i mig som fan på dansgolvet så det inte så konstigt att jag fick ont efter alla ryckningar, haha! aja, nu ska jag fika sen sova :) puss&godnatt


bild; vilken jävla snygg min jag lyckades få till, haha

Ovido - Quiz & Flashcards