Alla inlägg den 24 november 2008

Av matilda westlin - 24 november 2008 15:34

Det blev en jävligt skön dag ändå :) Jag och linda smet iväg från religionen och åt lunch sen gick jag in till stan. Gick till Cleo och drack kaffe med mormor :) ted och agnes kom förbi och hejade på mig :) Sen gick jag och köpte nya långa strömpor, tom två par.. Skulle ta bussen hem men då kommer jag en minut försent så bussen hinner åka, typiskt! Så jag fick gå hem :o kallt! När jag kom hem så klädde jag på mig varma kläder och tog en prommis med vovven, tänkte ta ett varv runt sidsjön med det snöade så otroligt mycket och elviz frös, han försökte vända hela tiden så vi gick bara upp till djursjukhuset sen vände vi och gick hem igen ;p blev en liten tur iaf! Nu är jag hemma, sitter och småfryser. Ska ta och göra en kaffe och krypa ner i soffan sen ikväll ska jag träna med linda :)


Man måste försöka se det positiva i allt, hur jobbigt det än är.. Jag måste!

Av matilda westlin - 24 november 2008 10:16

Nu sitter jag i datasalen och har sämhällskunskap.. Gör ett arbete om droger. Snart börjar religionen sen har vi världens håltimme och så natur sista lektion. Jag måste in till stan på lunchen och köpa nya långa strömpor/benvärmare, mina försvann nu när jag var ut i lördags och jag klarar mig inte utan dom. Sjukt skönt att ha nånting som värmer benen nu när det är så kallt ute "/ Idag är jag svin trött, som alltid på måndagar.. Jag vill bara sluta och gå hem, äta middag och sen träna.. fy i helvette vad skönt det ska bli! Har verkligen haft en onyttig helg plus en massa öl och sprit som inte gör saken bättre. Så jag ska försöka mig på en nyttig vecka nu ;) annars så har jag väl inget mer att skriva.. min lektion börjar nu. pussshej

Bild; dennis, malin & jag i sthlm =D sweet

Ovido - Quiz & Flashcards