Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

tisdagkväll

Av matilda westlin - 9 juni 2009 23:05

Ja nu är det redan tisdagkväll, imorgon är det onsdag och då ska hela klassen hem till Malin och grilla o fixa lastbilen sen blir det en liten utgång :D och på torsdag smäller det, fullproppad dag med studentfirande och dagen kommer bli så helt jävla underbar! Kommer min snygging på min mottagning så kommer dagen att bli ännu mera perfekt, uuh hoppas hoppas! Jag har ialla fall jobbat hela dagen sen blev det en moppetur upp till pappa, haha den där jävla moppen går och går den.. Åt middag och planerade lite inför studenten, kikade även på lite bilder osv :) Sen skjutsa pappa hem mig, han frågade om jag ville köra, liksom träna inför körkortet.. Men jag orkar inte, jag bryr mig inte om det längre.. Jag ger upp, behöver det ändå inte. Nog för att det skulle vara skönt att ha men ääh.. Inte nu!! bye bye..


Jag har även hunnit med att umgås med Moa ikväll, vi har snackat en massa som vanligt och jag hoppas vi kommer umgås mycket i sommar, det kommer bli grymt! Hon är grym, jag är grym, vi är grym tillsammans och har så jävla kul! Kan det bli bättre? uuh, jag tror inte det! Det kommer bli en härlig sommar iaf och jag kommer nog vara ledig typ hela juli/augusti :) Ända problemet är pengarna? Men det tar jag då.. Nu orkar jag inte bry mig om det heller.. Ska iaf ta och göra en ansiksmask och hoppa i säng snart, jobb på Cleo imorgon :) goodnight


Justja, imorse sa mamma att jag hade fått ett brev så jag öppnade det och då var det ett jätte fint kort där det stod "grattis till studenten, många kramar susse & lotta" ååh, det är min faster och min kusin Lotta som jag typ aldrig träffar :/ Så jag blev jätte glad och tycker att det var skit kul att dom skickade ett brev, det låg även ett presentkort på h&m där :D ååh, gulliga ni, tusen tack :D 

 
 
Ingen bild

Moa

10 juni 2009 01:03

bästaste duu :D ses imorgon hjärtat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards