Alla inlägg den 8 februari 2009

Av matilda westlin - 8 februari 2009 13:29

först måste jag bara berätta att jag är i lägenheten och jag har ingen laddare med mig hit så batteriet är helt dött på telefonen, därför jag inte svarar ifall nån ringer/ringt. såg att jag fått några sms också så jag svarar sen när jag åkt till mamma och hämtat laddaren. ringer dig då linda :)


idag mår jag verkligen skit, jag har spytt, har sprängande huvudvärk, har ont i halsen och kan knappt äta nått, haha kul dag. men det är fan värt det, jag hade en sån jävla rolig kväll igår. jag var hos mats som precis kommit hem från han och viktors resa, dom har varit borta i tre och en halv månad nu :o shitt, vad fort det har gått. jag kommer ihåg hans avskedsfest då jag blev av med min väska och det känns som igår typ. tiden går så jävla fort..


men jag var först här hemma i lägenheten med maja och lisa, kunde inte bestämma om jag skulle ut eller inte men jag tog ett glas vin. när dom drog vid halv nio så surrade jag med hampus och han var hos mats på festen så jocke petersen kom och skjutsade mig dit, gulligt som fan. när jag kom till mats så var det ett jävla bra drag, skit mycket folk :D svin kul att träffa mats, jag har fan saknat han! liana och linda var också där, sötisarna. plus en massa olika, väldigt blandat folk! men som alltid när jag är ute så händer det jämt nånting och min mobil slutade funka igår, fast det var innan jag drog ut så jag gick utan telefon hela kvällen, skit störande. vet inte hur många gånger jag kastade den i golvet och i väggen men tillslut så funkade den, haha. dock så funkar inte pilaneråtknappen, så man kan inte ta bort sms eller göra smilisar, jävligt irriterande. Men kvällen var skit kul!


Innan jag drog till mats fest så var jag hos pappa och åt middag :) sen i fredags så var jag på bite line med lisa och linda :) svin mysigt, vi drack två glas vin, åt tacobuffe och surrade en massa! fick skjuts av lisas kille simon hem och så blev kvällen bara lugn hemma med mamma :) tack tjejer för världens mysigaste kväll, det måste vi göra om :D love


bild; från mats fest, haha fattar inte vad vi gjorde nere i hans rum medans alla andra var där uppe? ;p ska försöka få tag i fler bilder, tror liana har på kameran :)

Ovido - Quiz & Flashcards