Alla inlägg den 12 februari 2009

Av matilda westlin - 12 februari 2009 12:50

Jag får panik, vart fan ska jag vara på praktiken? det är såna här gånger jag önskar att jag hade bättre framförhållning. jag hatar det ordet, pappa säger det alltid åt mig, "det gäller att ha framförhållning" och bla bla.. jag tar allt i sista stund och då blir det alltid PANIK! vilket det är just nu. jag har ingen aning om vart jag skulle kunna tänka mig att ha min praktik, om jag ens ska ha nån eller om jag ska satsa på nått ställe och hoppas på att jag får jobb sedan. åååh, jag vet inte! säger som malin sa, jag vill inte ens ha nån praktik. gud så mycket skönare att jobba och tjäna pengar, då skulle jag kunna vara vart som helst.. usch, jävla skit! jag måste komma på nått ställe, idag!


Förutom allt funderande på vart jag kan vara så är jag hemma idag. känns som om att jag är på bättringsvägen, jag får hoppas iaf. kan lika gärna vara alvedonen som får mig att tro att jag är frisk.. jag är inte i skolan iaf, har städat som en dåre idag, hittat massor med gamla kläder som jag glömt bort så nu är dom som nya igen :) oh, love it. maja kommer hem strax så jag får lite sällskap :) skriver nått mer sen, bye

Ovido - Quiz & Flashcards