Alla inlägg den 21 februari 2009

Av matilda westlin - 21 februari 2009 22:02

tjabba snyggisar! dagen idag har varit rätt okej ändå fastän att idioten förstörde mitt humör imorse men tur jag har världens bästa omgivning (familjen och vännerna) så det blev en bra dag ändå :) jag for ut till k-rauta med pappa och farfar efter att jag slutat på cleo, handlade massor.. pappa och farfar ska renovera en skit snygg etta på tivolivägen i haga så dom handlade bla golvet idag :) världens duktigaste och gulligate tjej hjälpte oss, carolina hette hon. grym tjej! sedan for vi hem till pappa och åt middag och nu sitter jag hemma hos världens bästa linda och dricker vin o käkar godis :D mysigt som satan har vi! vi ska nog röra oss ner mot stan om en stund, får se vart det blir ;) ha en kul kväll alla, det ska vi iaf ha! pussssss påer

Av matilda westlin - 21 februari 2009 13:47

Idag är jag inte alls på nått bra humör, jag var det imorse men så fick jag ett riktigt otrevligt sms av en sur jävla idiot så nu är mitt humör så långt nere som det bara kan bli. Jag hoppas det går över tills ikväll, ska till linda och dricka vin med henne och förhoppningsvis ziri också :) det behöver jag nu känner jag, surra av mig lite! Jag är även på jobbet nu, det går bra, ganska mycket folk. pappa var in och köpte två ringar av mig, snygga som satan! fick även semlor som jag och mormor ska fetta i oss nu, min första för i år faktiskt ;) aja, nu ska vi fika :) bye

Ovido - Quiz & Flashcards