Alla inlägg den 5 februari 2009

Av matilda westlin - 5 februari 2009 22:11

nu har jag och mamma hjälpts åt att städa hela mitt rum. fan vad grejer jag har överallt. vi slängde skit mycket så nu är det rent och fräscht och lite mindre grejer.. jag är verkligen en skrotsamlare. hittade även en jätte söt bild, (den som är nedanför inlägget) som jag skrivit ut från blocket, det var annonsen med milla och hennes syskon, åh lilltussen vad söt hon är :)

Av matilda westlin - 5 februari 2009 20:08

imorse kom jag försent till skolan, hade två lektioner sen på luchen gick jag och malin till polisen för att vi skulle hämta ut mitt legg men då kan man bara göra det på tisdagar och onsdagar så jag får gå tillbaka till veckan igen :) vi gick istället in till stan och malin shoppade ett nagellack och en mascara. sedan träffade vi en kille som började prata med mig, han frågade hur det var osv.. hjälp, jag hade aldrig sett han :o haha, gud. men jag spelade med och frågade samma fråga tillbaka, så nu känner jag han också, höhö. sen gick vi och hade sista lektionen och så slutade vi klockan två istället för tre :) gick hem och försökte plugga, vilket gick bajs! jag satt istället och surrade med linda i telefon i över en timme, sen ringde pappa, mamma & mormor så jag hade det jag gjorde.. allt för att slippa plugga ;p vid halv sex kom mamma och hämtade mig, vi for och handlade chinamat sen hem hit och nu ska jag sova här :) haha, jag far hit och dit och sover antingen hos mormor, hemma hos mig i lägenheten eller här ;) jävligt yrigt men det har blivit så och jag trivs med det ;) aja, nu ska jag börja med att städa mitt rum, tråkigt som fan.


Av matilda westlin - 5 februari 2009 16:54

men neeeej, jag skrev ett jätte långt blogginlägg och så laggar datorn och då försvann allt, blä vad sämst! jag orkar inte skriva om nu heller, äckelblogg!!

Ovido - Quiz & Flashcards