Alla inlägg den 25 februari 2009

Av matilda westlin - 25 februari 2009 23:40

hampus

Idag är det ingen vanlig dag för det är hampus födelsedag,HURRA HURRA HURRA! grattis lilla vännen :)


- Min dag har varit jätte skön, sov först ut till tio imorse sen ringde maja och ville komma upp till mig för hon hade världens håltimme så vid halv elva var hon här :) jag tog en dusch och gjorde mig klar sen åt vi fukost/lunch och surrade. maja var frusen så hon tog ett bad medans vi lyssnade på musik och gjorde oss klara. en riktig mysmorgon :) sen vid ett så gick vi ner till stan, vi tog min "genväg" ner till stan, haha den är så jävla brant och hal så vi gled nerför hela backhelvetet och fort gick det! skit kul :D sen gick hon till barista för att träffa tjejerna och jag gick till skolan. hade bara historia idag och vi såg på en film, skön dag! gick sedan in till stan och fixade hampus presenter sen hem och slog i allt. Vid sextiden så åt vi middag hos pappa och firade hampus :) han fick ett halsband och en ring av maja och mig, jätte fina! båda var från cleo såklart. sen så fick han också en smirnoff vanilj flaska av oss så han blev nöjd och glad :) tänkte hänga med han och gänget ut ikväll men för det första så hade jag inget att dricka och för det andra så börjar jag skit tidigt imorgon så det var väl lika bra att jag inte följde med. Nu är klockan snart tolv så jag borde nog gå och lägga mig, ska till st imorgonbitti på studiebesök så jag hoppas jag kommer upp i tid. natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards