Alla inlägg den 27 februari 2009

Av matilda westlin - 27 februari 2009 23:59

Äntligen så är det fredag och för oss som går i skolan så har lovet börjat, viie fyfan vad skönt! jag ska jobba en del på lovet men bara att slippa skolan är ju så grymt skönt! får se vad som mer händer på lovet, jag och linda är sugen på att dra till paradisbadet så vi får se om det finns nån lucka över för det :D loven går så jävla fort så man hinner inte så mkt, tyvärr!


I går efter skolan så var jag till maria och fixade om mina naglar helt och hållet, dom blev skit snygga! jag gjorde dom mycket längre den här gången så jag hoppas dom inte går av som sist. maria är så himla duktig på att göra naglar så jag är jätte glad att jag börjat gå hos henne :) älskar mina naglar, det bästa jag investeriat i faktiskt, höhö. sen efter min nagelfixning så for jag på ikea med mats, han skulle handla presenter till sin mamma som han är hos nu :) mysigt att åka dit ut och shoppa och kul att umgås med han igen :) sen for jag hem och städade. spillde kaffe i hela min säng och fläckarna går inte bort i tvätten så jag håller på att bli tokig men mamma ska hjälpa mig att försöka fixa det. hela överdraget, alla mina sängkläder, duntäcket osv blev fullt i kaffe, hur fan lyckas man med det? faaan! när jag snyggat till i lägenheten så for jag & milla hem till mamma, anton skjutsade mig :) så nu ska jag bo här i helgen :)


Idag har jag jobbat på cleo, massor med folk har det varit :) efter jobbet gick mormor och jag o åt pizza sen gick vi faktiskt på teater ;) jätte mysigt var det och kul att umgås med mormor, sötnos jag tycker om dig så mycket! och det märks att hon tycker att det är kul att jag tar mig tid att vara med henne, det gör mig glad :) nu är jag hemma, maja och fredrik är också hemma men dom ligger uppe och badar i vårat stooora badkar, sötisar :D jag ska snart gå och sova, ska jobba imorgon! pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards