Alla inlägg den 11 februari 2009

Av matilda westlin - 11 februari 2009 16:11

Idag har jag gjort det riktigt bra tycker jag, jag gick hela dagen. labben och allt annat på naturen är avklarat så nu ska vi bara ha en avslutning nästa onsdag sen slipper vi naturen, skönt för oss. är hemma nu, har precis varit ut med vovven, tog på mig mamma stora moonboots, mössan på, täckbrallor och gick ut i kylan men jag är ändå så jävla frusen! ska dricka te och lägga mig i soffan.. alvedonen har gått ur kroppen så nu mår jag piss igen. men tack och lov att det finns alvedon och att den får en att må bättre i ungefär fem timmar, synd bara att den inte gör en frisk. kom även på att praktikplatsen ska vara fixad tills på måndag, vad bra att jag inte har nån aning om vart jag ska vara. hjälp mig, nått tips?

Av matilda westlin - 11 februari 2009 09:51

Godmorgon! idag måste jag gå till skolan, det är nån labb vi ska göra på naturen och sen är vi klar med kursen. får se om jag går på historian också eller om jag går hem, jag känner mig dålig idag med, förmodligen så har jag feber! så vi får se hur jag mår senare, det är ju alltid värst på morgonen. jag har även bytt tillbaka till min gamla mobil, opps får man göra så? ;) den funkar knappt men jag älskar den, haha! Nu ska jag byta om och göra mig klar sen gäller det att klä på sig riktigt mycket, -18 ute idag :o usch och fy!

Ovido - Quiz & Flashcards