Alla inlägg den 10 februari 2009

Av matilda westlin - 10 februari 2009 21:51

Man ska bilda sig en egen uppfattning om en person och det har jag verkligen gjort, du är min vän och jag bryr mig om dig så otroligt mycket! just nu saknar jag dig mer än allt annat. jag vill att dagarna ska gå fort så jag får träffa dig igen och krama om dig! älskade vännen, jag har saknat dig så!



Av matilda westlin - 10 februari 2009 18:50

idag har jag inte gjort mycket, ätit och slöat bara.. linda kom hit och lånade strykjärnet också ;p sen så gick jag iväg till maria och fixade naglarna, det gick på tvåhundra idag. hon gjorde om tre stycken som jag tappat sen så filade hon alla kortare så nu kommer dom förmodligen hålla mycket bättre :) jag älskar att gå dit, först så får man supersnygga naglar sen så har vi alltid så mycket att surra om, me like.


nu är jag hemma, sitter faktiskt på msn vilket jag aldrig gör och det är så jävla sjuka människor som skriver till mig :o bla, en kille slog på sin cam och började runka för mig och frågade vad jag tyckte utan att jag ens sagt nånting, HAHA jag dör! sen skrev en kille till mig och frågade om jag bodde i sthlm och om jag ville träffa han och hans tjej & mysa till det lite.. eeeh? okej.. men jag blir inte förvånad om hur jag kan ha dom på msn för dennis och alecks la nämnligen ut min mailadress på nån jävla sida en gång, typ en chattporrsida och låtsades att det var jag som skrev, haha omg ;p men det är bara att blocka ;) jag håller även på att ladda ner en film som jag ska se med maja och mamma snart :) har fortfarande feber så jag är jätte slut i kroppen. sen så håller jag på att dampa sönder på min nya telefon, as svårt att vänja sig vid en ny :o inte min grej. som linda sa förut, du är som en gamling som inte fattar den nya tekniken och det är fan sant ;) gillar hellre gammobiler =D menmen, det är bara att kämpa på och försöka vänja sig. nu ska jag bränna ut filmen och här nere är bilder på min nya mobil.

Av matilda westlin - 10 februari 2009 11:28

idag är det tisdag och jag är hemma och är sjuk. pallade inte att gå till skolan imorse, jag har feber idag och det tar så jävla mycket på kroppen så jag orkar inte göra nånting alls. snorig har jag också blivit så nu är ingenting bra! men jag ska vara hemma och vila upp mig hela dagen sen vid halv fyra så har jag tid hos maria för att fixa naglarna, tur hon bara bor några hus ifrån mig :) äntligen ska jag få fixa min tre naglar som gått av. och nöjd som fan över min nya telefon är jag också :) nu ska jag lägga mig och kika på en film, finns inte så mycket att göra.


Ovido - Quiz & Flashcards