Alla inlägg den 4 februari 2009

Av matilda westlin - 4 februari 2009 17:31

vilken skön dag, två lektioner plus att vi började tolv :) är hemma hos mormor nu, gick ner hit igårkväll ändå. dock ramlade jag i busbacken när jag gick och surrade med alex i telefonen, det var as halt så jag gled på knäna en bra bit nerför backen ;p skit kul faktiskt, hade jag haft täckbrallor så hade jag glidit nerför hela, haha! men jag hade jeans så jag fick hålla mig på benen. men lyckades ta mig ner till mormor och då kikade vi på filmen hide and seek sen blev det godnatt. och justja, mamma ringde och berättade att jag fått hem ett brev från polisen där det stog att dom fått in mitt legg :o damn, mitt legg som jag tappade på juldagen då jag var ut :o fan att dom inte fick in det tidigare för nu har jag ju redan gjort ett nytt som jag väntar på att få hemskickat. aja jag har två nu, kan ha ett som reserv ifall jag tappar ett, kan ju vara en bra grej för mig, höhö. men nu ska jag kila, matdags. pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards